Story Tellers

Started by Rossie69, February 20, 2013, 01:12:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Is dit nu al bekent dan wie wat of hoe wa of wat dan ook ???

heb veul niet gelezen denk ik.


catchem

Ik dacht in een posting van Koen te lezen dat hij een hengel ermee had gewonnen

Youri

De uitslag van de Sorytellers is bekend !
Dank aan Muddler.nl voor het beschikbaar stellen van de te winnen prijzen. 

Met 14,5 punten is Koen met zijn dubbelluik over het vissen in Zweden ruim eerste geworden. Hij verdient hiermee een BFC Discovery PIKE fl rod, 270 cm. #8/9 2 pcs.

De 2e plaats gaat naar Gerrit met zijn verhaal over zijn jeugdherinneringen. Gerrit wint hiermee een BFC Explorer LA   fly reel, #3/4.

De derde plaats is voor het avontuur dat Maurice en Youri in Duitsland beleefden. Maurice (en Youri) wint/winnen hier voor een 'waste collector' voor bij een vise.

Op de 4e plaats is het verhaal van de 3H's over hun 'gebroken weekend' geƫindigd, wat de schrijver een Veniard travel vise oplevert.
NB. wie van de 3 H's was ook al weer de schrijver van dit verhaal ??

Op de 5e plaats is Youri beland met zijn ervaringen over de snoektour. Youri wint hiermee een monomaster.

Ik zal van het weekend een berichtje sturen aan de winnaars om het verzenden van de prijzen verder te regelen.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd met hun prijs !

Rossie69

Kun je nagaan hebben we nog prijs ook :)

Meende dat we ale 3 geschreven hebben  ;D

dan moet ie maar mee als we weekendjes vissen gaan.

heb het echt niet voorbij zien komen de uitslag.

mensen gefeliciteerd.

:o

Koen

Quote from: catchem on February 20, 2013, 08:10:30
Ik dacht in een posting van Koen te lezen dat hij een hengel ermee had gewonnen

jup, en der heeft al snoek aan gehangen dus hij doet ut  ;D

Herman

Quote from: Rossie69 on February 20, 2013, 10:43:51
Kun je nagaan hebben we nog prijs ook :)

Meende dat we ale 3 geschreven hebben  ;D

dan moet ie maar mee als we weekendjes vissen gaan.

heb het echt niet voorbij zien komen de uitslag.

mensen gefeliciteerd.

:o
Zal em zondag meenemen als ik bij jou de minicursus EP-binden ga volgen... Kunnen we dan afspraken maken wie em mag gebruiken.... lijkt wel een omgangsregeling haha
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Joost S.

Een omgangsregeling voor een fly rod, hahahaha. Tsja, je had ook met hengelse voorwaarden mee moeten doen, dan kom je niet in zulke problemen.

Maar het is wel smullen hoor, die verhalen. Elk verhaal ben ik een stap dichterbij mijn eigen vliegvisvakantie.

Alleen de keuze wordt steeds groter, zoveel mooie plaatsen te vinden. Wordt moeilijk om de ultieme stek te vinden, want er zijn er talloze.

Vissen in rusland op die grote jongens, of in een iers stroompje staan..... Allebei supermooi.

Maar ok, genoeg gedroomt, gefeliciteerd met de winst heren.