Welkom Derofly

Started by Vliegvissers.nl Team, August 19, 2012, 11:13:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Derofly welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Derofly

Hallo allemaal!

Na reeds diverse malen als gast dit forum te hebben bezocht mijzelf nu maar formeel aangemeld!

Ik heet Jos, ben 55 jaar en woon met vrouw en kids in het mooie noord-oost Groningen. Een aantal jaren geleden eigenlijk bij toeval met de hengelsport in aanraking gekomen. Begonnen met de feeder op witvis en de laatste jaren ook (samen met mijn zoon)  op karper. Heb nog diverse andere hobbies waaronder het maken van tochten op mijn motorfiets. Dat is een Honda Varadero waaraan ook mijn forumnaam is ontleend.

Ik heb dit voorjaar het vliegvissen opgepakt omdat ik a) het een mooie visserij vind b) ik graag (op de motor) in Scandinavie mag rondtoeren waar je dit bij uitstek kunt beoefenen c) je voor vliegvissen niet veel materiaal hoeft mee te nemen waardoor dit geschikt is om tijdens een motorvakantie te doen.

Heb dit voorjaar de cursus gevolgd op Baggelhuizen waar de leden met veel enthousiasme mij de grondbeginselen van het werpen en binden hebben bijgebracht. Beschik inmiddels over mijn eigen hengel en reel (Greys #4, Okuma)  en ben verslaafd geraakt aan het binden van mijn eigen vliegen. Hou daarbij van de moderne mogelijkheden en middelen (o.a. J:sons). Ben tenslotte onlangs lid geworden van de VNV.

Hoop de nodige informatie van dit forum te kunnen oppikken en wellicht ook zelf bijdragen te kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,
Jos
::new::

harlin

 ::welkom:: Jos,
Mooie voorstelling,
veel plezier hier.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

Jos, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier toegewenst hier. :)

.Tom.