Welkom Beertje

Started by Vliegvissers.nl Team, December 04, 2011, 16:54:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Beertje welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


A{b}r{a}xa{s}

hoi hoi, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst

Beertje

Hallo mede vliegvissers,
Ik ben Jan de Beer uit het mooie Drentse dorp Odoorn.K'ben 62 jaar en sinds 2 jaar gepensioeneerd.
Ik ben wat laat met vliegvissen begonnen....Pas met mijn 52e Jammer,,,maar helaas.
want het is een prachtige manier van vissen (ik vis overigens mijn hele leven al) vaste stok,spinnen.
Lid van vliegvisvereniging Nieuw Amsterdam.
Mijn vis maat is Jaap keulen (voor de oudere vliegvissers onder jullie,,Ja, die).
we vissen heel wat af.Zeker in de wat aangenamere jaargetijden een keer of 3 per week.
dan belagen we de voornwateren in de buurt en vangen ons visje wel.en,geloof me,die 30+ zijn er nog echt te vangen.
In het najaar gaan we de snoeken achter de schubben.Tot nu toe een heel goed jaar met voor mij 2 stuks van 110+ en Jaap heeft er ook een verschalkt van het zelfde formaat.
Wie weet tot ziens
Jan de Beer

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jan Damman

Beertje welkom hier!!!

Ik ben ook 62 jaar en ben pas dit jaar begonnen met vliegvissen dus wat is laat.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW

Geniet nog van de vele vliegvisjaren die voor je liggen en veel plezier op het forum.

John


forel


siempie


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

harlin

 ::welkom:: Jan
Quote from: Beertje on December 06, 2011, 16:12:18
Ik ben wat laat met vliegvissen begonnen....Pas met mijn 52e Jammer,,,maar helaas.
Dan was je een jaar later als mij aan die lat,
maar je bent wel weer 5 jaar verder met de vl.v hengel als mij. ::)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Zeenimf

Welkom op het Forum Jan.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry