Welkom Adnan

Started by Vliegvissers.nl Team, November 17, 2016, 11:13:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Adnan welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Adnan

Bedankt. Ik ben 33 woonachtig in NB. Kom uit voormalig Joegoslaviƫ. Ik vis al een tijdje. Voornamelijk roofvis. Ik ben sindskort begonnen met vliegvissen. Het leek me wel leuk.

Heb een 8wt Sheakspare hengeltje aangeschaft goedkoop drijfend lijntje en een simpel reeltje en aan de slag. Nothing fancy dus. Ik ben een paar keer eropuit geweest en heb een paar mooie snoeken weten te vangen. Erg leuk en vooral verslavend op de vlieg.

Mijn werp techniek moet veel beter en wil graag meer leren over het vliegvissen. Ik hoop eea van jullie hier op te steken.

Ik ben ook op Instagram onder ado.na.vodi te vinden. Mocht je interesse hebben voeg met dan toe.

Dit was het voorlopig.

Groet,
Adnan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

 ::welkom::  en nog veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum Adnan

Gerrit

MelMax

Welkom op het forum Adnan!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

Raymond

Welkom Adnan  ::welkom::
::wtf::