het voelt alsof ik drugs heb gehad.

Started by weerwolf, August 26, 2011, 22:44:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

En dat terwijl ik nog nooit drugs heb geprobeert.

Vannavond even naar mijn thuiswatertje geweest en het was een uitzonderlijke avond.
Leuk gevangen......ik denk een stuk of 40. Meest voorn en baarsjes niet heel groot maar het was gewoon leuk om continu door te vangen.
Het water stond aan de hoge kant, ik had nog een cm of 5 waadpak over, maar toch maar dapper doorwaden op zoek naar grotere vis.
En inderdaad op een gegeven moment een leuke aanbeet, een beetje flauw maar daarna toch iets meer weerstand dan met de andere visjes.
Op een gegeven moment zie ik een flank en ik denk nu wordt het tijd voor de camera, meestal ben ik te laat maar nu een leuk filmpje kunnen maken, wel een beetje druk want een camera vasthouden en een vis drillen wil niet echt. Nu kwam ik toch echt een handje tekort.

Bekijk het filmpje maar......... ik kreeg er een flinke adrenaline stoot van die op een drug leek.
Mijn arm bijna te kort om de vis fatsoenlijk op de film te krijgen.



Daarna nog een paar leuke baarzen gevangen maar deze voelden klein aan na de baars op het filmpje.


Ohhh ja op een #2tje gevangen leuke sport. ik wilde de vis nog meten maar met het pakken van het meetlint verloor ik de vis.


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Ja ... ff bij de instellingen van youtube op openbaar zetten Roelof...  :)


Sieger

weerwolf

gedaan, ik begrijp dat je de film niet zag?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Snap niet wat ze te zeuren hebben, hier is alles te zien. ;D
Mooie baars, meestal verspeel je je pr,
maar in dit geval was ie dus niet te meten ?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

weerwolf

Ik had wel eens eerder zo'n baarsje gevangen maar nog nooit op de vlieg. En helemaal nooit op zo'n kleine vlieg.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Mooie vis Roelof... Wat een bekken kunnen het worden hè... :)


Sieger

Hilco

prachtig hoe je je kan inhouden terwijl je volgens mij kan schreeuwen zo leuk is het  :P

toch een prachtig filmpje geworden!!

weerwolf

Ja, en je weet bijna niet waar je kijken moet. Of naar de hengel die geweldig mooi krom staat of naar de vis aan het eind van de lijn.


Toen ik het water uit ging nog een paar karpervissers gesproken (eens een plezierig gesprek, ipv gekanker over "hun" visstek) en deze wees mij nog op een goede stek langs de vecht waar veel windes zouden zitten. Zondag eens kijken of het wat is. Hij ging er niet weer karpervissen omdat hij teveel runs had met windes. Klinkt veelbelovend. Ik ben vaak aan de vecht geweest maar nog nooit veel gespot of gevangen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Inderk

één van de mooiste sportvissen van nederland.
Mooie vangst! Een heule beste!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Dat onverwachtse maakt het toch altijd weer waard om er op uit te gaan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

Quote from: weerwolf on August 26, 2011, 23:13:25
Toen ik het water uit ging nog een paar karpervissers gesproken en deze wees mij nog op een goede stek langs de vecht waar veel windes zouden zitten.
Dat heb ik hier op het IJsselmeer gehad.
Was aan het waden, kom ik om de bocht zie ik een ander waden.


Deze man had een stok in het water staan als herkenning.
Was in een geultje een 200 m vanaf zijn zit-overnachtingplaats.
Sommige nachten ving hij zich helemaal klem met grote windes.
Baalde hij wel van, als hij weer een winde had binnen gehaald moest hij zijn lijn weer uitlopen.
Het gebeurde regelmatig dat hij er weer wat aan had voor hij weer bij zijn hengel was.

Omdat hij alleen s nachts vist heeft hij er geen probleem mee als ik in de buurt van zijn voerplek vis.
hij kwam er elke dag om te voeren, hij controleerde wel eerst met een schepnet of er nog bollies lageen.
Vond hij ze nog dan ging er weinig/geen vers voer het water in.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

kiez

Prachtige baars Roelof wat een spektakel aan een tweetje.


Gr Andre

forel


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

gave vis  !

hij is de camera te snel af ;P

Johan


christianvt


Marksman

Mooie baars hoor, zo zie je ze niet vaak meer.

Rossie69

 ;D mooi Roelof beste Baars een old ding.

gefeliciteerd

hendri

oohoo wat een bak hee, gewoon aan een nimfje? gaaf man.

brian

kijk dat zijn pas bakken, mooi man gefeliciteerd.

mrproper