De Zuilen - Hillegom

Started by Scaramouche, May 11, 2015, 14:15:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scaramouche

Ik ben zondag eens gaan kijken bij de Zuilen in Hillegom. Voor mij de dichtstbijzijnde put en het BBQ seizoen komt er aan he   ::) ;D

pluspunten: aardige lui, mooi restaurantgedeelte
minpunten: niet ingericht voor vliegvissers, behoorlijk prijzig (22,50 voor een dagdeel).

Ik heb er wel een paar visjes uit kunnen tikken maar ik denk niet dat het voor herhaling vatbaar is, tenzij ik nog eens met een licht werphengeltje aan de slag wil. Overal bomen en heggen vlak achter je. De vissen zijn allemaal regenboogforellen, tussen de 30 en 40 cm met hier en daar een uitschieter maar dat zijn spaarzame vissen die zijn overgebleven van wedstrijden waar ze op forellen van 4 kg vissen.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gert

Ik ben er zelf nooit geweest, maar m'n maat wel. Aan de hand van zijn ervaringen hoef ik ook niet meer zo nodig.

En de Ruigenhoek is maar 10 minuten verder weg (voor jou ook vermoed ik Frank). Daar al eens geweest?

Scaramouche

Nee, nog niet geweest maar dat ga ik wel snel doen. Misschien deze week al een keer.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bone F

 ::agree:: Ik woon op 10 min. afstand maar het kan mij ook niet boeien helaas.

Gert

Quote from: Scaramouche on May 11, 2015, 16:03:18
Nee, nog niet geweest maar dat ga ik wel snel doen. Misschien deze week al een keer.

Ik ga waarschijnlijk a.s. vrijdagmiddag en -avond naar de Ruigenhoek.