west canada

Started by volschubeke, January 14, 2013, 20:37:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Canadian_Streamdance

#25
 8) Gerrit jij slaat de nagel op zen kop! ben het helemaal met je eens en daarbij daar in de wildernis van  Brittisch Columbia kun je maar beter geen chanel nr 5 dragen of er staat plots een hongerige grommende Grizzly met ontblootte tanden in je tentje  :P :o

Gerrit72


::agree::

Yooooooooo! Lekker beest!  ;D

Nee...dan lig ik liever alleen met flygal in dat tentje :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Ik ben er geweest op huwelijksreis (17 dagen rondgetrokken door BC en Alberta).  Op verschillende rivieren gevist vooral 's avonds toen mijn vrouw moe was van de uitstappen of 's morgensvroeg als ze nog sliep.  Mooie vissen gevangen.  Ik heb er zelfs enkele Pink's gevangen, grootste was 75 cm wat een zeer grote is voor een mannelijke Pink Salmon.
Ik had nl. een mooie deal gemaakt met mijn vrouw nl. we blijven 3 dagen lager opvoorwaarde dat er twee vliegen hengels (#5 en #9, beiden 9 voet), 2 reels, een waadpak en waadschoenen mee in de valies mochten.

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Steelhead

Quote from: Gerrit72 on January 16, 2013, 17:07:44
Wouter, volgens mij hebben wij de zelfde smaak  :P

Haha de mooie April Vokey! Ik heb haar een paar keer ontmoet daar. Een geloof me, het is niet alleen een mooie vrouw, maar ook nog eens een bijzonder vriendelijk mens en geweldige vliegvisser!
my best memories are not that old!

bij

blond is inderdaad veel leuker en ze weet hoe het moet.