Welkom kalterherberg

Started by Vliegvissers.nl Team, August 07, 2019, 06:20:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo kalterherberg welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


kalterherberg

Hallo ,
Mijn naam is Alex , 58 jaren jong en sinds kort probeer ik ook het vliegvissen enigzins onder de knie te krijgen. Woonachtig in Duitsland. Vroeger in  Nederland hoofdzakelijk op  de
Maas ( ook met de spinner )en Julianakanaal gevist ( witvis lange stok ) Op vijvers Karper. Kortom eigenlijk algemeen met de diverse hengelmethodieken die men kent.Als jochie 5 /6 jaren oud samen met Pa de maas op. Terugkijkend heeft zich natuurlijk in vergaande jaren veel heelveel veranderd met de wijze waarop men een visje vangen wil. De vele methodes ( bv karpervissen )waardoor men vaker niet meer weet hoe moet je het nu doen , dus ben ik een  " ouderwets vissertje " En nu probeer ik dan het vliegvissen uit omdat ik daartoe gezien reisafstand in een prachtige gelegenheid ben om in de ardennen en mogelijk straks ook de eifel  ( anglerschein / fischereiprüfung )een visje te vangen

FSCHAMP

Alex,

::welkom:: hier op het forum en nog veel lees en schrijf plezier en veel vliegvis plezier toegewenst.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

guidogast

Welkom nogmaals Alex, wat een voordeel om in dat gebied te wonen!  Vangze  ::wave:: ::duim::
::agree::

Gerrit59

Welkom op dit forum.

Gerrit