Materiaal uitbreiding, inkrimping en reparatie

Started by Gert, January 30, 2011, 11:42:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Vorige week heb ik via eBay in de VS een tweedehands Orvis T3 kunnen scoren voor een #2 lijn. Lengte 7'9", dus niet zo'n hele korte.
Heb de hengel nog niet binnen, maar ik ga er nu al vanuit dat ik er blij mee ga zijn.

Gisteren naar Peeters geweest om een hengeltje te laten repareren. Is een van m'n favourieten, maar hier nauwelijks bekend: een Axisco, 6-delig voor een #4 lijn. Een van de deeltjes is gespleten aan de onderkant, hoop dat het mooi en goed gerepareerd kan worden.

En in het topic van Melvinv die een Hardy glashengel heeft gekocht, had ik verteld dat ik nog een Pezon & Michel glashengel heb die ik misschien maar eens op marktplaats moet zetten.
Dat heeft er toe geleid dat ik al een reactie heb gehad van iemand die misschien wel interesse heeft (en die heeft dus ook de eerste keus). Ik heb er ook nog een passende reel bij, dus het zou leuk zijn als het setje bijelkaar blijft.

Maar misschien ga ik nog wel meer opruimen, misschien wel een Flylite hengeltje met bijpassend reeltje, dus hou marktplaats in de gaten.

En ja, als je dan toch bij Peeters bent.....
Ik heb het gelukkig weten te beperken tot "wat" bindmateriaal, maar het blijft wel kwijlen in zo'n winkel.

Groet,
Gert

Herman

Best wel herkenbaar Gert! Ik ben inmiddels ook al een beetje aan het opruimen (en natuurlijk dom als ik ben bijkopen)...
Heb net de "reels" die ik "over" heb op de foto gezet, later deze week maar eens op de marktplaats hier zetten.
Succes met de opruiming en de nieuwe hengel!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Forelletje

Mooie aanwinst Gert  en dat opruimen zeer herkenbaar   ;D al begin ik er nu aardig doorheen te raken

Ik ga ook steeds lichter vissen dus nieuw mot er komen  ;)

Richard