Welkom ronnoo

Started by Vliegvissers.nl Team, June 04, 2015, 11:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ronnoo welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ronnoo

hallo samen vliegvissers, ik ben ron,noo ik ben 49 jaar en kom uit het mooie oisterwijk. vliegvissen doe ik nu eigenlijk voor de tweede keer en alle bij de keren in luxenburg op de sure. ik heb daar veel vliegvissers leren kennen , en niet de minste, onder andere marc de koning, marcel,john,ronny,jacky, enz  op camping bissen in heiderscheidgrund. daar loopt de sure langs ik ben goed in training om het vliegvissen goed onder de knie te krijgen. maar ik moet nog veel leren als ik mijn maatjes bezig zie, maar geen probleem komt goed. ik ga week 35-36 terug naar luxenburg en ga er ook mijn eigen vliegen maken met marc de koning, dus ik heb een mooi voor uit zicht. en ik ben blij dat ik hier bij vliegvissers.nl. zit om het vliegvissen met elkaar uit te wisselen, en van elkaar te leren. allemaal groetjes van ronnoo leeuwenstijn

goswit

Welkom  Ronnoo.

Ik ben er waarschijnlijk ook .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

marc

Veel plezier op ons gezellig forum

joepegging

joep

FSCHAMP

 ::welkom:: en nog veel plezier hier op het forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit