Slecht weer bestaat niet.....

Started by Ben Tabak, November 30, 2014, 18:54:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Tabak

Laat ik me even kort voorstellen...: Ik heet Ben, 59 jaar, woon in Maassluis en vliegvis al zo'n 43 jaar!

Ik blijf een beetje op de achtergrond op dit forum, probeer nog wat te leren en probeer tips te geven waar nodig.

Ik plaats dit bericht omdat het vandaag, alweer, opviel dat zogenaamd "slecht visweer" plotseling toch een heel mooie dag kan opleveren... 4 fraaie snoekjes, stuk of 5 missers, en zóóóó mooi in de polder.

Andersom geldt ook. Denk je dat het een superdag moet worden, wordt het helemaal niets.

Moraal van dit verhaal? Ook ik bennioet te oud om te leren en als je thuis blijft vang je zeker niets.

Enjoy.



[attachment deleted by admin]

jo flyfishing

Zulke poldertjes wil ik bij mijin de buurt ook wel vinden (en met dezelfde visstand)

Welkom.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

HappyFisherman

Welkom Ben en veel plezier op het forum.

Slechte kleren bestaan trouwens wel, gisteren was echt verrekte koud met die wind!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

Welkom Ben. Veel plezier op het forum en waarschijnlijk kunnen we heel veel van jou leren met 43 jaar vliegviservaring.

En inderdaad, zoals het oude spreekwoord luidt: "there's no such thing as bad weather, there's only bad clothing"... :D
::wtf::

Gerrit59

Welkom Ben en veel plezier hier op dit forum.

Gerrit

FSCHAMP

Welkom Ben

en die eendebek is een mooie, die mag je best koesteren.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Groet, Arie

Sieger



Sieger

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Hilco de Visser

moraal van het verhaal;  het weer heeft geen moer te maken met de vangsten , je mot gewoon mazzel hebben  ::blabla::

welkom om  het forum    .

was het gisteren echt zo slecht weer daar?

Ben Tabak

Ik vond dus van niet, maar windstil, mistig en erg koud geldt niet bepaald als "mooi snoekweer".

Grt. Ben

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

nee toch ... niet nog een maassluiser .... pfff.

Grapje. Welkom  ;D. En wellicht dat je een aantal van ons in je dorp gaat tegen komen tijdens het voorntjes vissen in de winter :)

Inderk

Welkom Ben!

En gelijk heb je, slecht weer bestaat niet.
Thuis blijven is de enige garantie dat je niets vangt
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit