Welkom Jowi

Started by Vliegvissers.nl Team, March 06, 2012, 11:26:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Jowi welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Jowi

Haai,vliegvisvolk,
Mijn naam is Johnny Willems  2jaar geleden heb ik op verlof in Luxemburg een oudere man zien vissen en ik ben dadelijk een vliegvishengel gaan kopen.ik had HET dus te pakken, ik was gebeten door de vliegvismicrobe die mens heeft mij de beginners truukjes uitgelegd en zodoende ben ik in de sport gerold laat ons maar zeggen,ik heb al wel een verleden als visser maar was enkele jaren gestopt.ik heb mij een beginnersetje aangekocht wat ik na enkele keren heb weggelegd en het iets betere gerei aangekocht nu niet het duurste of het beste van het beste want in en rond Antwerpen heb ik geen goed water,daarmee bedoel ik dan vooral de ruimte om te oefenen in het het werpen en zo voorts.Ik ga nu meerdere keren naar Luxemburg om daar dan weer wat te vissen en dat bevalt mij zo goed dat ik nu ga leren hoe ik kan vliegbinden

Zo. Groetjes Jowi

A{b}r{a}xa{s}


siempie


Plantje

Welkom inderdaad.

Leuk om te zien wat mensen aanzet om te beginnen met vliegvissen!