Welkom Marcel

Started by Vliegvissers.nl Team, March 26, 2016, 10:01:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Marcel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Marcel

Beste  mede vliegvissers:

Mijn naam is Marcel, ik kom uit de regio den haag ik ben 44 jaar, in mijn jeugd en in mijn tienerjaren heb ik vroeger veel gevist, met name op roofvis.
5 jaar geleden begon het visvirus weer te kriebelen en kwam ik tijdens het oriënteren op de ontwikkelingen in het roofvissen die ik in mijn "verloren jaren" in aanraking met  vliegvissen, toen ik éénmaal begreep dat je buiten roofvis ( wat ik altijd dacht bij vliegvissen) er ook achter kwam dat je alle soorten vis in Nl kon vangen ben ik aan een werpcursus begonnen en was na de tweede les al verkocht.

Tegenwoordig doe ik alleen nog aan vliegvissen, ik heb nog wel een spinhengel, maar die gebruik ik bijna nooit meer. ;).
Aangezien ik samen met mijn vrouw voor onze klassiek autistische zoon met verstandelijke beperking zorg, is het vliegvissen voor mij een ideale bezigheid, ik kan makkelijk even weg, hoef niets voor te bereiden ( voerplekken o.i.d.) en ben lekker mobiel.
Als de zorg thuis even te veel word, ben ik na een paar uurtjes vissen weer helemaal opgeladen ( vis dan ook zomer en winter).

Dit gezegd hebbende, zit er als nadeel aan dat ik geen tijd heb om naar een club te gaan, dus doe ik ervaring op door te lezen, oefenen en wat ik aan advies van mede vliegvissers krijg die ik aan de waterkant ontmoet.
Ik vind mij zelf bijlange na niet een bijzonder goede visser of werper, maar ik geniet ( bijna) altijd met volle teugen en ik merk dat ik steeds beter blijf worden, niet alleen in mij worpen, maar ook in het binden. 8)


Gerrit59

Welkom op dit forum Marcel

Gerrit

Beertje

Welkom op dit forum Matrcel. ::welkom:: Zoals je zelf al aan geeft........Als je maar plezier hebt.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

MelMax

Welkom op het forum Marcel.
KNOWLEDGE IS FISHDOM

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Raymond

::wtf::

Arie de Vries

Hoi Marcel,
Van harte welkom en veel plezier op het forum
Groet, Arie

Vliegvissers.nl