Welkom tom111

Started by Vliegvissers.nl Team, April 30, 2012, 08:06:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo tom111 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


tom111

dag allemaal
ik kom uit Belgiƫ maar woon in Duitsland (net over de grens bij Nijmegen) en werk in Nederland - complexer kan niet, denk ik zo... Ik ben nieuw in de wereld van het vliegvissen en heb eigenlijk nog maar een paar uurtjes staan gooien... - al had ik daarbij wel al heel veel geluk door een ruisvoorn van 32 cm op een droge vlieg te kunnen vangen. Ik wil er dit jaar echter wat meer tijd in steken; vooral op ruisvoorn in de polder en op snoek met streamertjes lijkt me leuk. Alleen jammer dat er relatief weinig snoek lijkt te zitten in de hoek van Nederland waar ik woon, maar misschien heb ik nog niet hard genoeg gezocht ;-)
groetjes
Tom

HappyFisherman

Welkom Tom en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Zeenimf

Welkom Tom111 op het Forum van "Vliegvissers.nl".
".
Fijn dat je je even hebt voorgesteld ,veel plezier hier op het Forum.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

Hoi Tom, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

gelijk al rietvoorns van 32 cm op de droge vlieg...wat een start !
Een betere manier om verslaafd aan vliegvissen te raken is er niet :)

Raymond

Hallo Tom, welkom op dit forum. Veel plezier hier. Het lijkt erop dat je behoorlijk besmet bent met het vliegvisvirus en houd er rekening mee dat de kans groot is dat je er nooit meer vanaf komt... ;)
::wtf::

tom111

haha, ja dat vliegvissen schijnt erg verslavend te zijn... ik viste vorig jaar in Noorwegen op heilbot, en de gids zei me dat hij en z'n maten absoluut zo'n reuzenplatvis wilden strikken op de vliegenhengel!
En ook op de Ebro zijn ze met de vlieg op meerval aan het vissen - vanuit de bellyboat dan nog: goed gek die jongens: http://www.musicacristianavip.net/videos/KHW1CEaniq8/pescando-siluros-a-mosca-desde-pato-www-vadeando-com-/

siempie


Gerrit72


TOM WELKOM! ;D LEUK DAT JE JE HEBT VOORGESTELD! ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.