Welkom Johan

Started by Vliegvissers.nl Team, December 20, 2010, 20:58:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Johan welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


jordyput

ah nnee ji niet hier

maurice

ja hoor hij heeft hem te pakken
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

was ie weer zijn wachtwoord kwijt die putje.


Sieger

Nee Vader-Zoon dingetje.. Wacht maar af tot Danny het forum ontdekt...  ;D


Sieger

peter

Welkom Johan alweer haha
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

mag het hopen,want dan hebben we een meerder heid in huis hahahaha.
mn oudste dochter wil dr niks meer van weten, ze vindt het leuk om te lezen en te horen, visserslatijn.
jammer eigenlijk,want ze kon al een lijntje strekken hoor :)

maar Danny wil graag.

hahhahaha komt wel goed,mensen van forum hebben ook zekers invloed op hem.
morgen gaan we de tour knuppe.
de #4 optuigen voor hem ,maar laat ik hem allemaal zelf doen,is goed voor later.
en de tippit knuppen aan de lijn.
enz
maar net te veel info.
voor de dannyboy

oja sieger hij heeft het wel ontdekt.
maar hij wil pas gaan tikken als ie wat heeft gedaan op het gebied van vliegvissen.


komt wel ;)


Sieger

Ah mooi man... Kan het hier alleen met de muren 'delen'... en met jullie natuurlijk... :D

Wie weet komt er een klein-zoon... (ik word Opa...  :D )... dus mijn lichte hengeltjes maar bewaren...  :D


Sieger

HappyFisherman

Quote from: Sieger on May 13, 2011, 00:00:16
Wie weet komt er een klein-zoon... (ik word Opa...  :D )... dus mijn lichte hengeltjes maar bewaren...  :D

Zo'n opa die vol zit met verhalen van "vroeger" HAHA! Maakt toch niet uit of het een kleinzoon of -dochter wordt. Er vissen toch al te weinig vrouwen, dus stimuleren die hap ;)

Mooi Henk dat je Danny op weg kunt helpen! Mijn pa vist(e) ook veel en ik heb het ook van hem en m'n opa, maar vliegvissen doet ie niet. 
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

zal wel goed komen.

heb vele mensen het virus gegeven,en vele zijn door gegaan,dat is mooi en doet me ook wel deugd.
eer van je werk hahaha.

morgen middag ff een paar uurtjes zwiepen met het 4 tje even de werparm los gooien.
de punnik dagen kan die dan helemaal een lamme arm werpen hahaha en kramp van het knuppe krijgen.
Wilco je hebt een leerling denk ik.die jou priegelwerkjes wil leren ;)

Wilco

En wie mag dat zijn  ???    Kan ik me mentaal een beetje voorberijden zweep en linaal meenemen. Pedagogisch verantwoord. Niet luisteren dan maar voelen >:( >:( >:(

Rossie69

oke maar dan krijg je ook de after shock,his dad ;)

als je heb lopen zwaaien met een stukkie rubber of hout. ::slaan::

forel


Sieger

Quote from: Wilco on May 13, 2011, 21:50:08
En wie mag dat zijn  ???    Kan ik me mentaal een beetje voorberijden zweep en linaal meenemen. Pedagogisch verantwoord. Niet luisteren dan maar voelen >:( >:( >:(

Je lijkt wel een echte hopman... :o


Sieger