Welkom VissenopRoofvissen

Started by Vliegvissers.nl Team, November 01, 2016, 11:36:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo VissenopRoofvissen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


VissenopRoofvissen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Joost en maak over het algemeen de sloten, kanalen en vaarten rondom Alkmaar onveilig.

Ik ben 34 jaar en mijn drug of choice is Snoek. Op alle mogelijke manieren maar het liefst met de vliegenlat. Nou moet ik toegeven dat de forel waar de meeste van jullie vast fan van zijn, een hele sterke 2de plaats inneemt en ik probeer dan ook minimaal 1x per jaar de landsgrenzen over te gaan om die te vangen in Duitsland of Frankrijk.

Het was er helaas nog nooit van gekomen om eens naar het Oostvoornse meer te gaan. De gedachte om dat eens te gaan doen is meteen ook de manier waarop ik hier terecht ben gekomen. Met een beetje zoeken op Oostvoornse meer in Google kwam ik al gauw dit forum tegen en na wat lezen en rondkijken leek het mij leuk om me te registreren.

Vliegvissen doe ik sinds mijn 16de dus inmiddels ook alweer 18 jaar met ups en downs in de frequentie.

Een van de leukste elementen van vliegvissen, naast vissen natuurlijk, vind ik het vliegbinden. Niets zo leuk als een harde tik voelen op een eigen gemaakte vlieg of streamer. Zeker als je hem helemaal zelf bedacht hebt.

Kijk ernaar uit om nog veel meer te lezen en hopelijk wat toe te voegen op het forum.

groeten Joost

Oh en als je wil weten wie er achter zit, check dan even mijn instagram. https://www.instagram.com/vissenoproofvissen/

Raymond

::wtf::

Jan Damman

 ::welkom::Joost hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Menno_siemensma

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

Welkom Joost! Albopgegeven voor de snoektoer binnenkort?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

MelMax

KNOWLEDGE IS FISHDOM

Gerrit59


lambert63


Arie de Vries

Moi Joost
Welkom hier op het forum
Groet, Arie