Welkom Rob

Started by Vliegvissers.nl Team, September 18, 2016, 17:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Rob welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Rob

Dank voor jullie welkom!
Kort voorstellen dan?
Ik ben nu een jaartje of tien bezig met vliegvissen. En dat ging van vrij passief naar tamelijk fanatiek.
Uiteraard komt dat omdat ik lid ben geworden van de leukste Zeeuwse Vliegvisvereniging Lure and Emerger.
Daar ben ik ontvangen met zoveel warmte en vriendschap, dat het voelde als een warm bad. Heel wat anders dan de haat en nijd die ik de jaren daarvoor had ervaren langs de zeedijk, op zoek naar een zeebaarsje, met de plug.
Ik leerde in no-time hoe ik een vliegje moest binden en heb als een spons alle info opgenomen, die ervaren leden maar al te graag met me wilden delen.
We hebben een prachtig viswater, De Wranghe, en dat is bij meerdere leden van dit forum wel bekend. Het is daar, dat ik mijn grootste kick's kreeg, door een forel te haken op een eigengeprutste vlieg! Het leverde me de bijnaam De Prutser op. Een bijnaam die ik ervaar als Geuzennaam. Overigens pruts ik niet alleen vliegjes in elkaar, ook aan de waterkant kan ik regelmatig lopen prutsten. Als de vermoeidheid toeslaat wil het nogal eens gebeuren dat ik ineens een afro in mijn lijn heb: een krullebol van hier tot Tokio. Maar dat houdt me niet tegen om ondertussen zéér ernstig te genieten van het vliegvissen.
Ik probeer 2 keer of meer naar de Kyll te gaan. Gewoon lekker spelen in dat beekje, waar zowat iedereen zijn eerste stromendwater-ervaring heeft opgedaan. Soms met een clubje, maar ik vind het ook gaaf om er alleen naartoe te gaan om wat te pionieren.
Komend jaar staat zes weken Zweden op het programma. Ik hoop daar als een ervaren visser vandaan te komen 😛

gijsie20


MelMax

Welkom op het forum Rob!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit59

Welkom op dit forum Rob.

Gerrit

Raymond

::wtf::

Troutbuster

Hey Robbie!!

Ok de weg gevonden naar dit prachtige forum!!??

Gaaf makker en natuurlijk van harte welkom

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum Rob.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Arie de Vries

Moi Rob,
Welkom op het forum
Groet, Arie

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...