Welkom Stein

Started by Vliegvissers.nl Team, January 03, 2016, 18:02:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Stein welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Stein

Beste mensen, leuk om op dit forum een plek te krijgen. Met veel enthousiasme bij Traditional in Utrecht mijn vliegvis uitrusting gekocht. Mijn vader was zeer actief in de visserij en als jongetje al veel langs de sloot geslopen. Woonachtig in het bos van Doorn zoek ik (47 jaar, getrouwd, twee prachtige dochters en vrouw) het water op in Woerden en soms de Kromme Rhijn. Ik beleef al veel plezier aan het vissen met de streamer op de snoek en ook al veel gevangen. In mei met mijn vader naar de Wenne voor een voor ons nieuw feestje op de forel. Zal eens zoeken naar tips voor die omgeving. Petri heil!! Robert Jan Steinmetz, iedereen noemt mij Stein

Gerrit59

Welkom op dit forum Stein!

Gerrit

Beertje

Welkom Stein. Veel plezier op dit forum.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

peterf

Stein welkom en veel lees en vis plezier.

Raymond

::wtf::

Th vd Poll

Hoi Stein, veel plezier op dit forum.

Vliegvissers.nl

Hoi Stein, welkom ! :)

Beest


FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>