Welkom harrybempt

Started by Vliegvissers.nl Team, December 02, 2015, 17:18:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo harrybempt welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


harrybempt

Dank jullie wel Team Vliegvissers.nl :)

Mijn naam is Harry. Ik ben sinds Augustus 2015 begonnen met echt serieus te gaan vliegvissen. Ik heb 1 werples van Jan Kwisthout gehad, ik weet alleen niet of Jan dat nog weet haha! Vandaar uit heb ik uren (130 om precies te zijn haha) geoefend zonder vlieg om mijn lijn fatsoenlijk in het water te krijgen. Het is de bedoeling dat ik nog een paar lessen neem bij Jan Kwisthout, maar dat moet ik even uitpluizen of dat gaat lukken ivm een bericht wat ik hoorde. Verder ben ik ook begonnen met vliegbinden en heb met Jan Keur al een paar keer vliegjes gebonden bij Megafish te Roosendaal. Verder staat het Ultra Light vissen maximaal hoog in mijn vaandel. Ik ga aanstaande zaterdag mijn nieuwe Ultra Light hengel ophalen bij Cor Spinhoven in Amsterdam, sommige van jullie zullen Cor wel kennen haha! En daarnaast vis ik op karper, statisch en met de pen. En ook van het zoute water ben ik niet vies, Ultra light hengeltje of vliegenhengel of strandhengel, ik doe het allemaal ook op het zoute, alleen in mindere mate. Zeer binnenkort hoop ik ook lid te kunnen worden van HSV Het Spanjooltje te Woensdrecht en natuurlijk van De Buzzer die onder Het Spanjooltje valt :) Ik hoop dat ik mezelf zo een beetje goed voorgesteld heb aangezien ik nieuw ben hier want ik weet nog niet precies hoe alles werkt op de site, dus mijn excuses als er iets niet goed is ;)

Groetjes Harry

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Raymond

Welkom Harry, veel plezierige en leerzame uren gewenst. En dank voor het uitgebreide voorstellen!  ::top::
::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Harry!

Gerrit

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Harry,  ::welkom:: hier op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

harrybempt

Dank jullie beste mede forumleden :)

Arie de Vries

Moi Harry
Van harte welkom hier
Groet, Arie