Vision waadpak

Started by Barry, September 26, 2011, 07:57:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barry

Hallo vliegvissers,

Wie heeft er ervaring met het waadpak van vision
Hooked on the fly heeft een aanbieding
Graag zou ik hier wel een mening over horen.

http://www.hookedonthefly-shop.nl/a-17733112/waadkleding/vision-ikon-waders-and-shoes-set

Gr Barry

vliegvisgek

niks mis mee denk ik zekers voor zo,n set prijs gewoon doen barry is het niks ja dan ??? ;)

Useless

Vision maakt al heel lang waadpakken en men heeft daar dus veel "know how" op dat gebied. Mijn vorige waadpak, een Vision Extreme, heb ik 7 jaar op een gruwelijke manier misbruikt voordat ie de geest gaf en ik moet nog maar zien of mijn huidige Simms net zo lang mee gaat.
Ik ken een paar mensen die zo'n Ikon-pak gebruiken en tot op heden hoor ik weinig klachten dus volgens mij kun je je hier nooit een buil aan vallen. Met waadpakken moet je sowieso een beetje mazzel hebben. Als je toevallig een pak treft dat slecht is afgewerkt heb je pech maar dit komt bij alle bekende merken helaas wel eens voor.

Barry

Oke zal even kijken twijfel nog een beetje tussen scierra cc3 of vision

Marksman

Hallo Barry, ik heb sinds een paar maanden het Vision Ikon pak en deze bevalt mij zeer goed.
Over de duurzaamheid kan ik je nog niks vertellen maar het is een comfotabel pak.
De schoenen die ik er onder draag zijn ook van Vision en heten Mako,
Deze hebben een vibram zool en kleine studs. Ook deze bevallen goed.

Groet Erik.

Koen

Ah grappig, ik zit er aan te denken om dat zelfde pak te kopen. ik lees er goeie verhalen over dus ik wil het wel proberen. heb nu een neozweetpak met rubberen kapklaarzen en dat vind ik toch maar niks :P Ik wil ze alleen wel ff passen voordat ik wat bestel, maar dat kan ook bij hun.

A{b}r{a}xa{s}

 :-[ :-[ al meer dan een jaar geleden ook 1 gekocht, 1x aan gehad....

(mn oude pak bleek minder lek dan ik in eerste instantie dacht)

Koen


Killer-Bug

Ik heb al een jaar of twee een waadpak van vision Het model met rits en het bevalt me prima !!!
8) 8) 8)
May you be in heaven half an hour before

the Devil knows you're dead.

(een oud Ierse  toost)

Barry

Dus A{b}r{a}xa{s}

Jouw is het pak niet bevallen als ik het zo begrijp.

A{b}r{a}xa{s}

nee hoor Barry, niets mis met dat pak
Maar zolang mn oude pak nog voldoet gebruik ik dat.
Plus, als het even kan, gebruik ik geen waadpak maar een waadbroek.
Die heb ik ergens begin dit jaar aangeschaft en bevalt me stukken beter dan een heel waadpak.
In het begin even opletten hoe diep je gaat..... ;)
Maar doorgaans is die genoeg en heb ik geen pak nodig.

Barry

Oke snap het morgen even bij fly en spin in zwolle kijken.

Barry

Nou het is een Scierra cc3 waadbroek geworden en scierra waadschoenen
zondag maar even proberen

A{b}r{a}xa{s}

denk dezelfde broek als ik ook heb,
bevalt mij super

Koen

Quote from: Barry on September 26, 2011, 07:57:24
Hallo vliegvissers,

Wie heeft er ervaring met het waadpak van vision
Hooked on the fly heeft een aanbieding
Graag zou ik hier wel een mening over horen.

http://www.hookedonthefly-shop.nl/a-17733112/waadkleding/vision-ikon-waders-and-shoes-set

Gr Barry

het zou mooi zijn als ie zijn telefoon opneemt. pak/schoenen kopen zonder passen vind ik wat te link.

A{b}r{a}xa{s}

Dat schiet inderdaad niet op dan.
Heb zelf ook de ervaring dat het erg lastig is om hem te pakken te krijgen. :(

Vincent

klets!
Daniel is prima bereikbaar;
via mail (info@flysupply.com), via de telefoon etc...
passen mag en kan altijd, en dat Vision pak is echt fantastisch!

Koen

heb um gister de hele dag proberen te bellen, niet gelukt, maar ik ga vandaag gewoon weer proberen :P

Vincent

ben gister(avond) nog bij hem langsgeweest...heb je het 06 nummer via Flysupply (=nieuwe eigenaar HookedontheFly),Lelystad geprobeerd?;
moet lukken, er liggen nog een aantal pakken, maar daniel zei wel dat het heel hard gaat en dat ze bij Vision moeite hebben met bijhouden van de orders nabestellingen...

Koen

ik heb het nummer gebeld die op de website staat. maar die is steeds in gesprek of wordt niet opgenomen. heb maar een mailtje gestuurd :P

Koen

hahaha, en net een mail terug gehad, dat ik um ff moet bellen voor een afspraak ;D

HappyFisherman

En dan neemt ie weer niet op... ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

jup, heb um 6 keer gebelt, dan maar weer een mailtje  ;D

vliegvisgek

nou dan ging ik elders kijken kun je gelijk passsen want ik heb wel eens een pak 2 x moeten terug zenden naar engeland en dan kost ie meer als in nl  ;D

Koen

ja ach. hij was elke keer in gesprek, hij zal het wel druk hebben :)