Welkom Reelslip

Started by Vliegvissers.nl Team, February 13, 2013, 19:43:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Reelslip welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Reelslip

Dag
Ik ben Reelslip, 59 jaar oud en een leven vol visvangen achter me. Alleen met vliegvissen niet veel ervaring.
Daar wil ik verandering in brengen en daarom wat aan het surfen geslagen op het internet.
Zo kwam ik dit forum ook tegen en de titel (beginnende) vliegvissers sprak me wel aan.
Ik kom hier om te leren, veel te melden over vliegvissen heb ik voorlopig niet.
Ik kan prima omgaan met kritiek, zolang deze genuanceerd en bij voorkeur opbouwend is.
Ik zal me aan niemand opdringen en al helemaal niet vragen om gratis spullen
Ik hoef ook met niemand mee
( ja ik heb hier al even rondgekeken  :))
Dat ik niet veel van vliegvissen weet, wil niet zeggen dat ik verder wereldvremd ben en zal dan ook in voorkomende gevallen
mijn mening niet onder stoelen of banken steken
voorlopig lijkt me dat wel genoeg

ben

Van Harte welkom, Reelslib ::goodjob:: ::new:: ::welkom:: ::welkom:: ::welkom::

Beertje

Dag reelslip,welkom hier.Ik vind het moedig om je toch aan te melden,ondanks de roerige tijden op het form.

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Reelslip

Och Beertje daar is niet veel moed voor nodig.
Als beginneling ken ik denk ik mijn plaats wel.
Een beetje vers bloed kan nooit kwaad in een organisatie.
Van topics waarin ruzies worden uitgevochten van voor mijn tijd, houd ik me verre
En verder interesseren mij alleen de topics waar het over vliegvissen en binden gaat en boeien topics over drank, motoren, muziek en slechte moppen me maar weinig, daar zijn volgens mij andere fora voor.
Maar ieder z'n meuk, ik zal meer niet aan storen
Groet en bedankt voor het welkom
Reelslip

Erwin

Hartelijk welkom reelslip en heel veel leesplezier toegewenst. Dit is een prachtig forum en ik heb hier ook al heel erg veel geleerd. Bovendien is het elke dag weer lachen :-)
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Beertje

@Erwin,er om lachen.Zo had ik het nog niet bekeken. ::agree:: ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Riny