Welkom henze

Started by Vliegvissers.nl Team, April 25, 2012, 23:30:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo henze welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


henze

hallo iedereen,

Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben henze en woon in het mooie groningse winschoten.

ik ben 30 jaar en wilde eens wat anders proberen op het gebied van vissen.  zo doende ben ik begonnen met vlieg vissen nou ja.. ik heb mij vandaag een setje aan geschaft en heb wat gegooi in een vijver.

dus alle tips zijn welkom.

eigelijk ben ik op zoek naar iemand die mij kan leren werpen en wat kneepjes van het vak kan leren. het liefst bij mij in de buurt natuurlijk.

A{b}r{a}xa{s}

Henze, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

Er zullen vast wel Groningers reageren, maar of die bij je in de buurt wonen durf ik niet te zeggen.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier hiero!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Welkom en veel plezier.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Hallo Henze, hartelijk welkom geheten op het forum...
::wtf::

Gerrit72


Henze,  WELKOM! ;D Veel plezier op dit forum!

Hoop dat je kan aanhaken bij een andere forummer. Zelf woon ik in Assen, is ook niet echt naast de deur voor je en bovendien heb ik zelf ook nog maar een uurtje les gehad (ik moet ook weer eens les krijgen). Het is wel aan te raden een ervaren iemand je te laten helpen. Fouten zijn sneller aangeleerd dan afgeleerd.

Dit forum is perfect voor beginnende vissers. Je ziet veel info en inspirerende dingen voorbij komen. Zelf ben ik reuze enthousiast over de vliegvisserij en dit forum. Heb je vragen, gewoon gericht posten, meestal kunnen de forummers je verder helpen. Via de zoekfunctie is er ook veel info uit oudere topics naar voren te halen. Succes en ben benieuwd naar jouw ervaringen ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

henze

hoi,


Bedankt iedereen,

nou ik moet dus zeggen het valt mij nog wel erg tegen dat werpen heb gister dus een uur of 2 geprobeerd op een vijver en ik vind persoonlijk dat mijn draad dus te hard op het water terecht komt en er komen dus erg veel lussen in als het op het water terecht komt. ik denk dat tever naar achter of naar voren sla  zo iets had ik op gevangen van een youtube filmpje.. morgen maar even proberen als het weer wat mooie weer is.

hoevaak moet je eigelijk wisselen van vlieg ?


Raymond

Henze, je krijgt nu de tip van het jaar: stop met zelf aanleren en neem een aantal werplessen!!! ;) Je doet je daar zelf een enorm plezier mee...

B.t.w., werpen is inderdaad niet gemakkelijk als beginner, dat hebben we allemaal meegemaakt...
::wtf::

henze

daar ben ik ook al achter .. alleen kan ik zo niet iemand vinden die het mij kan leren .. :(

siempie

gewoon lid worden van een vliegvisclub die daar in de buurt zit. daar organiseren ze als het goed is vaak genoeg werplessen