laptop

Started by Evert, April 08, 2011, 20:23:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evert

 .

Sieger

Evert er zijn allerlei programma's (en mensen) die waarschijnlijk toch de foto's nog kunnen redden.. niet gelijk weg doen dus...

(geen ervaring met "Windows machine's", doe alles op de Mac...., maar volgens mij zijn er geen echt slechte meer op de markt...)



Sieger

forel

evert

ik heb dat ook gehad dat mijn laptop het begaf dat is een week geleden.
je kunt de harddisk  er uit halen en dan koop je een  Compacte HDD behuizing 2.5-inch HDD dit is met een usb aansluiting



ik heb dat ook gedaan en al mijn foto en mijn programma's weer terug

mrproper

harde schijf er uithalen en gewoon de gegevens over zetten evert.

vliegvisgek

wij hebben beiden een acer en moet zeggen toppie en als je een laptop koopt in de winkel kun je van je oude laptop de harde schijf gewoon eruit laten halen en alle foto,s en progamma,s over laten zetten naar je nieuwe laptop of als externe extra harde schijf laten maken behuizing kost dan 20 euro ofzo (dus extra harde schijf mocht je schijf wel kapot zijn halen ze met recover progamma je foto,s zo weer terug geen enkel probleem

Gert

Evert, ik doe het ook al een aantal jaren op een Acer, en voor die prijs is het zekr niet slecht - nooit problemen gehad.

De tip van Forel om een behuizing voor je oude harde schijf te kopen is een goeie - want als die schijf niet stuk is heb je gelijk een externe schijf waar je als extra kopie je foto's etc. op kan zetten.

weerwolf

evert, is het een ide of sata schijf? ik heb nog wel een ide behuizing en weet nog wel iemand die mss wel geld geeft voor je oude lappie

acer is een prima laptop met een slechte garantie afhandeling!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

vliegvisgek

standaard 2jaar acer en de service is top mocht de harde schijf wel kapot zijn recover foto en je trekt de foto,s van je oude harde schijf ;)

Rossie69

is niet nodig,dan wil je toch weer een snellere hebben ;)


vliegvisgek

ja daar zit wat in ach henk volgende maand is het al weer oud zo moet je het zien he maar goed nogmaals ik heb er een goede laptop aan ;)

Rossie69

wil wel ruilen :)

krijg je dr een printer en een scanner bij hahahha