Welkom 3tand

Started by Vliegvissers.nl Team, January 02, 2017, 15:41:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo 3tand welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Jan Bruins

Hey 3tand,

Kom jou ook overal tegen he, is het niet in Zweden dan is het wel hier 👍😊
Welkom hier.
I don't drink water, fish f*ck in it...

3tand

Bedankt voor jullie welkom, even een korte intro van mijzelf. Ik ben 42 jaar een woonachtig in Friesland. Ik ben sinds 5 jaar actief bezig met vliegvissen nadat ik in Zweden hier een workshop over heb gevolgd. Op het gebied van vliegvissen vind ik eigenlijk alles leuk om te toen van witvissen tot karperen met de vlieg. Sinds een aantal jaren ben ik ook lid van de friese vliegvisclub de pompemich, en sinds een korte tijd heb ik daar ook een bestuursfunctie en proberen we een leuk informatief programma voor de leden te maken en meer jeugd bij de club te betrekken. Ik heb me aangemeld bij het forum omdat ik het interessant vind om meer informatie op te doen over diverse visserij.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Welkom op dit forum

Gerrit

FSCHAMP

 ::welkom:: op dit forum en nog veel leesplezier
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>