OVM vandaag

Started by VV.nl, April 07, 2011, 12:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

Quote from: speycast on December 17, 2012, 20:03:25
de perry vlieg kwijt shit man dan vang je nooit meer vis op OVM

daarom ben ik nog nooit op OVM geweest heb niet zo,n vlieg hahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahah

ben

Wanneer gaan we Jeroen???

vliegvisgek

Quote from: ben on December 18, 2012, 10:45:56
Wanneer gaan we Jeroen???

zeg maar ben wat jij wil
8) 8) 8) 8) 8)

ben

1e of 2e Kerstdag???? Ik rij wel!!!!!

vliegvisgek

mmmm geen slecht aanbod maar ik heb beide dagen etentje ligt er aan hoe laat we gaan en hoe laat terug
anders lijkt me wel wat Ben ;D ;D ;D ;D ;D

MarcelN

Vreemde bijvangst op het OVM :o was een rare diepganger, ik dacht...hier klopt iets niet ;D

De 0031 boys waren er ook, hadden wat forelletjes en een Saibling onder de steiger vandaan, niet mijn ding daar vissen :-X

Koen

haha, mooi man :) leuk formaatje ook :) heb ie um in de pan gegooit?

MarcelN

Ben je gek zeg, nee het gaat zouter worden met die baggerstort eerdaags, dus die laten we zwemmen, deze is wel de pan in.....

grappie, ik doe die beestjes niets! :P

MarcelN

Let's hope so, wat Brabanders waren er van overtuigt....'tzal allemaal wel, dat kan toch niet zomaar, en die duikers dan? Die zien ook niets meer! ::hulp::

MarcelN

Je hebt gelijk, ik had het even gemist dit keer, thanks! ::goodjob::
Het is weer tijd voor april, zacht zuidwestertje, graadje of 18-20 en die vliegen uit de struiken schudden 8) man wat zijn die beesten dan gek daar ;D
Maarre....gaan jullie morgen nog?, winterse buien..... :o pokkewind, heb het niet zo op blind streameren, hou van zicht vissen.

Koen

ik moet werken dus dat gaat um niet worden. vrijdag ook niet, zaterdag niet en zondag ook niet. Maandag naar mijn ouders.

MarcelN

Koen, breng die realdoll naar de wasserette en ga lekker vissen, volgens mij gingen Spey en Rob morgen.....

MarcelN

Lekker met een regenjassie(of anders liggen er nog 2 gebruikte op de kade) langs die boot peuren, die saaie blingers liggen er steeds op die stekeltjes te loeren.
Hoe laat....in de middag? ik ben tot max 16uur daar, mits gezellie, anders klim ik op de doll.

MarcelN

ok maybe, maybe not, ff kijken hoe alles loopt hier.
en anders ff woelen bij de paal en na een uurtje ff gooien, bot én forel vinden het heerlijk.

see yah

Koen

Meh, nu wil ik ook vissen :(

MarcelN

Het is stervenskoud ook, komt een hoop troep aan volgens de radar, jammer

Arno

He Bert en Rob jullie hebben vaak een grote bek en een hoop drukte aan de kont maar.
Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel wijven
bij een beetje kou en wind gelijk de handdoek in de ring gooien. ::blabla:: ::blabla::

Jongens de beste wensen ;)

Gr Arno


Arno

Zo heerlijk voorspelbaar ;D

Gr Arno

Gert

#343
Jullie hebben gelijk hoor mannen, van watjes die nat worden blijft weinig over. Je kunt er hooguit een vliegie van binden. ;D

Edit: en Bert heeft inderdaad zitten binden vandaag - kreeg net een plaatje van 'm doorgestuurd.
Wordt hopelijk vervolgd met een mooi testverslag ::goodjob::

MarcelN

Ja woensdag ziet er beter uit, gelukkig nieuw jaar nog allen ::proost:: ::wave::

Koen

Heb mijn vergunning nog niet binnen. :(

Gerrit72




Ik ook niet  :(, terwijl ik toch tijdig keurig betaald heb.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

golddigger

Ik heb alles binnen ::goodjob::
VNV-pas en vergunning van de GHV
Deze jongen kan weer helemaal los!!!!!!!!

hendri

hier ook alles binnen. wat zeg ik, vorig jaar had ik mn nieuwe al.  ;)

marcel1

Loont het straks nog te gaan als de vorst zijn intrede doet?
Of is het dan even gedaan met de forel?