Eul in Gerolstein gaat dicht

Started by dopo, October 26, 2024, 12:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dopo

sarca2

Ok, bedankt voor het bericht, goed om te weten. Hopelijk komt er een alternatief in de buurt.
::new::

dopo

ja inderdaad is wel te hopen. Hij gaf heel wat soorten vergunningen uit. Ook voor Pelm en Murlenbach.

Beetje nostalgie altijd bij dit soort sluitingen. Het wordt daarna meestal niet beter..
Wolfsklause in Oberwolfach tijdje geleden dicht zonder alternatief, Terrassenhotel Isny.

Ook Ton Temming is er inmiddels mee gestopt. Zucht.

gijsie20

Dat is mooi jammer! Was ideaal om even een dagkaart te kopen voor verschillende streckes! Benieuwd die mogelijkheid wordt overgenomen door een ander.

EB86

Ik wil volgend jaar in gerolstein mijn eigen vergunning verlengen in het stadhuis. Is er een mogelijkheid daar in de buurt nog wel te vissen of was dit de enige? Ik heb ooit in de Rur gevist verder nog niet in Duitsland.

gijsie20

Zo deed ik dat ook altijd, gekoppeld aan een visdag aldaar.
Je zou eens kunnen zoeken of kijken naar de Prum, of de Kyll in omgeving bij Dennsborn of Kyllburg. Persoonlijk geen ervaring, maar wel regelmatig voorbij zien komen.
De Rur bij Monschau is wel weer een stuk terug, maar wel dagvergunning te krijgen. Wellicht hebben anderen nog meer tips  :D

Gert

Let er wel ff op dat er soms (vaak?) een overnachting verplicht is als je een dagvergunning wilt.

Nootjez

Birgel, lissendorf, junkerath, stadtkyll kan je volgens mij ook online kopen via hejfish of bij het Aral tankstation in Stadtkyll!

enkele maanden geleden nog eens Stadtkyll gedaan omdat het verderop beneden te hard stroomde, en toch nog 9 visjes weten te vangen daar bovenin :) 15€ voor een dagkaart in het tankstation.

EB86

Ik zie sowieso dat hejfishing steeds meer trajecten krijgt, gelukkig maar en werd wel tijd ook zeg.