A&M CROATIA 2014

Started by AMFISHINGTACKLE, May 28, 2014, 23:58:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AMFISHINGTACKLE

A&M CROATIA 2014


Van 31 Mei t/m 6 Juni zijn we in de gelukkige omstandigheden om te gaan vliegvissen in een van de meest ongerepte natuurgebieden van Europa

We gaan vliegvissen in de Butterfly valley in National park Risnjak ,Croatia.

Een meer dan fantastische bestemming op de grens van Slovenie waar de bruine beer ,lynxen ,wolven en de grootste vlinderpopulatie van Europa ( meer dan 500 soorten ) nog alle ruimte hebben.

De uitdagende rivieren in de omgeving heten de Kupa ,Gacka,Kupica,Curak,Cabranka en ons verblijf de " River Kupa Lodge " ligt er direct aan gelegen.

Het visbestand bestaat uit Bruine forel,vlagzalm,regenboogforel en Donauzalm ( Hucho Hucho )



BESTELLINGEN


Onze nieuwe collega Mark die ons A&M team sinds enkele maanden is komen vesterken gaat zijn uiterste best doen om uw bestelling zo snel als mogelijk te verwerken

Ivm met drukte kan het dus voorkomen dat uw bestelde producten iets langer op zich laten wachten dan normaal het geval is,wij hopen op uw begrip...



CONTACT


In deze periode zijn wij telefonisch niet bereikbaar,eventuele vragen via mail en onze contactpagina worden na 6 juni zo snel als mogelijk beantwoord.



Een uitgebreid verslag van onze belevingen volgt zo snel mogelijk ...!



Met vriendelijke groet ,



Arjan en Manfred   http://www.amfishingtackle.com

harlin

Veel plezier mannen, we lezen het wel weer.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Beertje

Geluks vogels. Veel plezier en goede vangsten daar.Maar vooral fijne vakantie.
Groeten Jan de Beer.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gert

Veel plezier!
En mogen we er dan van uit gaan dat de boel weer hersteld is na die overstromingen, of had dat gebied er sowieso geen last van?

Groet,
Gert (die zo op de motor stapt, naar de Ardennen, maar ZONDER hengel).

Gerrit72


A & M Goede vangsten en veel plezier daar!

Gert goede reis en ook veel plezier in de Ardennen (zonder hengel  ???)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

Veel plezier mannen  ;D

FSCHAMP

Quote from: AMFISHINGTACKLE on May 28, 2014, 23:58:31

De uitdagende rivieren in de omgeving heten de Kupa ,Gacka,Kupica,Curak,Cabranka en ons verblijf de " River Kupa Lodge " ligt er direct aan gelegen.


Heren de Kupa, Kupica, Curak en de Gacka zijn inderdaad schitterende rivieren. Ik heb er al verschillende keren gevist en ga er dit jaar terug naar toe om er mijn A&M czech nimf 4 in 1 uit te testen.  De Cabranka ligt er inderdaad in de buurt, hier heb ik nog niet de kans gehad om op te vissen maar volgens mijn Kroatische vriend heeft deze rivier vooral een bestand aan kleine forellen.
Ik ga het dit jaar ook een keertje proberen op de Vitunjčica of de Dobra.

Ik heb er steeds zeer goed vlagzalm gevangen en ik heb er éénmaal een Hucho Hucho aangehad, man wat een adrenaline gierde er door mijn aderen. Echter op een gewone vliegenhengel zijn het uitzonderingen, die geland worden.

Veel suc6 !!!
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries