De Ronde Bleek Kreken

Started by Stephan Oude Nijeweme, March 13, 2014, 02:35:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stephan Oude Nijeweme

Deze video heb ik gemaakt over "De Blonde Bleek Kreken".

https://www.youtube.com/watch?v=Lt4vsqC2jDY



In deze topic, wil ik aandacht vragen voor de vliegvisfilms die ik maak in opdracht van de VNV sinds afgelopen jaar eind 2013.
Samen met Hans Bock & Marco Wismeijer gaan we gedrieën op pad om met bepaalde vliegen en of vliegvistechnieken te gaan vissen in binnen en buitenland.
Dit voor het artikel "Vise N Vis"in het VNV blad.
Ik doe hiervoor het camerawerk en maak gebruik van zo nodig onderwater opnames en of luchtopnames.

Mvg, Stephan Oude Nijeweme

VLIEGVIS-VIDEO De Gurgler
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

marc

verkoopspraatjesmakerij ,dat vind ik van het hele gedoe.
is nergens een meerwaarde van ,mij niet meer gezien daar
lopen er daar teveel rond met een kraag waarvan ik niet eens de maat weten wil
grt marc

FSCHAMP

 ::agree:: , en het is ook niet goedkoop  5 euro per uur, pfff echte afzetterij vind ik dat.  Als je van 8h tot 13h (5h) vist ben je 25 euro kwijt. Hier ga ik een ganse dag of 2 halve dagen vissen op La Strange.  Ik zal er misschien geen 80-tiger vangen, maar 50+ en soms 60+ vang ik er wel.  Of ik ga naar Kluizen als ik met de belly wil vissen en dit is nog goedkoper voor een dag vissen.

Maar ja, ieder zijn meug zeker.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

is effe kijken, ik verdien nog niet genoeg.....Oja, jullie moeten ook nog een zwemvest huren 8)
mij zien ze daar niet ::delete::