Sonik #6..., kapot

Started by Kampie, December 30, 2013, 12:12:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kampie

Hallo!

Afgelopen zaterdag even gevist, en wat de titel van deze topic al doet vermoeden ging het niet zo goed.
Lang verhaal kort..., mijn mooie Sonik #6 is nu 5-delig ipv 4.

Ik lees hier nu al wel het e.e.a. over gebroken hengels maar niet over een Sonik, heb ook al wel wat op internet rondgekeken maar kan nog niet echts iets vinden.
Kunnen jullie helpen? Wat kan ik het beste doen?
Fabrikant mailen? Hebben jullie gegevens?

Vast bedankt!

Martin,


John

rich fly fishing verkoopt ook sonik. wellicht kan die iets voor je doen.

Kampie

Bedankt! Ik ga er mee bezig.

Kampie

Voor de geïnteresseerden die willen weten hoe het met m'n hengel is kan ik zeggen dat ik goed nieuws heb!
Na aanleiding van de tips hierboven heb ik contact gezocht met Rich Flyfishing, afspraak gemaakt en na slechts 1 week!! Was alles weer voor elkaar!
Richard bedankt!

FSCHAMP

Goed voor jouw en hopelijk heb je nu meer geluk in de toekomst met je hengel.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Slechtvalk

Even een late input maar kan alleen maar beamen dat de service van Sonik sports super is. Had een paar jaar terug ook een probleem met een butt-deel (reelhouder was niet goed gericht, en stond scheef). Ik nam telefonisch kontact op met de firma en binnen 3 dagen hebben ze gewoon kosteloos een nieuw deel opgestuurd. Ik hoefde het deel dat ik al in bezit had niet eens op te sturen. Kortom geweldige service.

Gert

Sja, goeie service....
Maar wel een slecht afgeleverd product natuurlijk! Kun je niet echt spreken van een verborgen gebrek als de boel scheef staat toch?

Groet,
Gert

Slechtvalk

Dat is het nadeel van online hengels bestellen. Maar niet goed gerichte componenten kom je ook genoeg bij de zogenaamde "premium merken" tegen.
Was verder ook een waanzinnig hengeltje waar niets op viel af te dingen.