Club "dag" in Noorwegen! Zo goedkoop en gezellig mogelijk, interesse??????

Started by Rena, October 31, 2013, 09:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Troutbuster

Ehhhh.....
Mag ik even????
1 Belg
2 Brabo's
1 Utrechter (???)
En een Zeeuw!!
Zoals ik al eerder zei, een illuster gezelschap;-);-);-)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rena


BV


Heintje Davids


Sieger



Sieger

Troutbuster

Gelukkig hebben jullie het allemaal en altijd bij Ut- rechter eind ;D ;D ;D ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

"Petri Heil"


Rena

Nu de periode bekend is staat, te weten; 22.8 t/m 25.8 , staat het nu open om je aan te melden hiervoor.
Eind maart zal ik dan kijken met z'n hoe velen we zijn en de accommodatie kiezen in samenspraak met de deelnemers.
Stuur me een PB, als je er bij bent in dit weekeinde en eventueel wanneer je aankomt.
Ik heb gezien dat er een aantal aankomen op 21.8, bekeken moet worden of er dan al een accommodatie wordt gehuurd afhankelijk van het aantal.

De definitieve laatste aanmeldingsdatum is 1 april.

Aan de hand van het aantal aanmeldingen zal ik kijken welke accommodaties er kunnen worden gekozen.

De opties zijn op dit moment de volgende:
- hutjes aan de Rena op een kalm stuk met begrensde mogelijkheden van de kant. Wel centraal en makkelijk als basis om naar de stekken te gaan. Voor drijfspul kan wordt gezorgd.
- Een grote hut noordelijker, niet aan de Rena, maar aan twee meertjes met forel. Centraal en dichter bij de centrale  brug over de Rena bij Deset.
of als er animo voor is, een grote Lavvoo tent met plaats voor ongeveer 8 á 10 man (en evt een kleinere voor 3 á 4 man). Dan moeten er wel zelf slaapzakken en onderlaag worden meegenomen. De tent kan dan op een strategische plaats worden neergezet aan de Rena. Geen toilett en douche, dus dat moeten we zelf regelen.
- nog open opties ... afhankelijk van wensen, bereikbaarheid en budget.

Als je erbij wil zijn, maar zelf alles regelt, is dat geen probleem, mogelijkheden te over.




Troutbuster

Peter, en ik spreek vor mezelf, ik vind het in de redelijke nabijheid van de blokhutten zijnde van een toilet en douche een must!!

Als de anderen er ook zo over denken, dan graag een accomodatie waar dit gewaarborgt is!

Luxe hoeft absoluut niet, maar bovenstaand is voor mij een van de voorwaarden

We gaan het beleven

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rena


harlin

Quote from: Rena on January 28, 2014, 15:28:48

Als je erbij wil zijn, maar zelf alles regelt, is dat geen probleem, mogelijkheden te over.
Zomaar een daggie kijken en overnachten ook geen probleem dus,
als je langer wil blijven omdat het je aanstaat is ook geen probleem?

Ben niet zo van iets al zo ver van te voren vast te leggen,
kan zijn dat we op het laatste moment toch maar ::dance:: de andere kant op gaan.   ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rena

Quote from: harlin on January 28, 2014, 22:50:23
Zomaar een daggie kijken en overnachten ook geen probleem dus,
als je langer wil blijven omdat het je aanstaat is ook geen probleem?

Ben niet zo van iets al zo ver van te voren vast te leggen,
kan zijn dat we op het laatste moment toch maar ::dance:: de andere kant op gaan.   ;D

Jupp, vrijheid blijheid  :D

Het kan alleen zijn dat de locatie waar we zijn geen tenten en/of caravans toestaat, maar dan vinden we wel een plekje in de buurt.
Vrij kamperen in Noorwegen...

...komt goed dus!

TL Peter

harlin

Quote from: Rena on January 28, 2014, 23:06:45
Het kan alleen zijn dat de locatie waar we zijn geen tenten en/of caravans toestaat, maar dan vinden we wel een plekje in de buurt.
Vrij kamperen in Noorwegen...

Goh, dat wordt wat, ik heb beide niet. 

Onderstaande heb ik wel aan boord  ;D
Quote from: Troutbuster on January 28, 2014, 18:38:33
  toilet en douche

Quote from: Troutbuster on January 28, 2014, 18:38:33
ik vind het in de redelijke nabijheid van de blokhutten zijnde van een toilet en douche een must!!

Luxe hoeft absoluut niet, maar bovenstaand is voor mij een van de voorwaarden
Jan
Nu maar hopen dat er wat in de buurt is als we er mochten komen.
Want hoe die hopen zijn van weet ik niet erg, maar dan kunnen we zelf wel eens snel vol zitten.  :-X

Je hebbt toch ook plekken waar een blokhut staat waarde plee in zit, daar kan je een ton aan ophangen.
Paar gaatjes er in en sproeien maar.

Goh wat hebben we het toch slecht,
meestal hebben je nakomelingen het beter dan je zelf.
Bij mij is dat (tijdelijk) niet het geval:  ;)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J5Th7ZCb4uM
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Team

Quote from: Troutbuster on January 28, 2014, 18:38:33
Peter, en ik spreek vor mezelf, ik vind het in de redelijke nabijheid van de blokhutten zijnde van een toilet en douche een must!!

Als de anderen er ook zo over denken, dan graag een accomodatie waar dit gewaarborgt is!

Luxe hoeft absoluut niet, maar bovenstaand is voor mij een van de voorwaarden

We gaan het beleven

Gr

Ik neem ook geen pampers mee, het liefst roodharige bediening bij het ontbijt ;D ;D

Jan
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

"Petri Heil"


Nootjez

Akkoord met jouw punten Jan.

Al hoeft het voor mij geen Rooie te zijn; als ze vliegvist ben ik al tevreden  ;D

Rena

Wat linkjes die wellicht nuttig zijn voor Noorwegen gangers:

http://www.renariver.com/Flash_N/fiske_E.html
http://kart.finn.no
http://www.glommaguiden.com

De link naar renariver heeft een flash presentatie die ingaat op nagenoeg alle aspecten van vissen in de Rena, wat gedateerd, maar zeker nog zeer relevant.

Team

O ja niet onbelangrijk, de Utrechtenaar, is een ras echte TUKKER.

Ik woon al 40 jaar in het westen   (ontwikkelingswerk)
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Intussen is de reis geboekt!!!!

Bronco Billy, bedankt!!!!

Gaat helemaal goed komen (en Tukker of Utrechtenaar, het zal me worst zijn als het maar gezellie wordt!)

Gr

Jan
"Petri Heil"


JOLP

 Ik heb Drentse genen, een Twentse opvoeding , een Groningse studie, Zeeuwse kinderen ,woon in Breda en heb ongelooflijk veel zin om naar
Noorwegen te gaan. Heb op mijn computer een map Noorwegen gemaakt, met daarin al " Ik ga op reis en neem mee...."  en allerlei links
naar Noorwegen sites en patronen voor allerlei soorten kunstwerken die werden gebruik door allerlei mensen die al naar Noorwegen geweest
zijn. Ik heb eigenlijk nog nooit in een echte forellen/ vlagzalmen rivier gevist en ga dus ook opzoeken hoe je nu eigenlijk moet vissen om ze  ook te vangen. Hierover staan ook veel verschillende meningen over als ik zo rondlees. Gelukkig heb een paar ervaren maten bij mij om te voorkomen dat ik niets vang, zo verwacht ik althans. En ik wil alleen maar visssen en vissen, en als het nodig is desnoods vanaf het toilet ........

Rena

Quote from: JOLP on January 29, 2014, 15:21:04
En ik wil alleen maar visssen en vissen, en als het nodig is desnoods vanaf het toilet ........

Dit baart me toch wel enigzins zorgen  :o

Team

Mooie site met informatie,  vliegen, slaapplaatsen  ect, ect. www. fishspot.no
NUNC  AUT  NUNQUAM

johannes

QuotePeter, en ik spreek vor mezelf, ik vind het in de redelijke nabijheid van de blokhutten zijnde van een toilet en douche een must!!


Club "dag" in Noorwegen! Zo goedkoop en gezellig mogelijk, interesse??????

ik douche toch liever hier als thuis  ;D



Neem een lichtgrijze natte vlieg mee kan het patroon niet vinden maar samen met de march brown waar je me mee geholpen hebt de meest succesvolle vliegen op de meren

Sieger



Sieger

weerwolf

Ik weet het niet, heel mooi hoor. Maar ik heb zo'n fobie voor koud water, en koud is dat water
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.