Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jasper

Nice Jelle! Kano zal zeker nieuwe stekken gaan opleveren

catchem

Eindelijk een kwaliteits reel gekocht. Een Loop (Danielsson) Dry Fly.

Plantje

Jelle, is dat dan zo'n (veel te dure) viskano? Of gewoon een normale kano die je ook wil gebruiken om te vissen?

BV

Loop Evotec 100 #7 lijn
Is de ideale lijn om een Vision Nite #6 hengel goed te laden!

De service van Arjan Maat is wel zeer boven standaard!!

jelle

Quote from: Jasper on December 24, 2012, 08:49:06
Nice Jelle! Kano zal zeker nieuwe stekken gaan opleveren
dat verwacht ik ook ,
we hebben in zweden zo een gehuurd en dat was een mooie ervaring
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

rena

Samen met mijn vriendin hebben we twee (vis)kajaks gekocht, gaan we samen de Noorse wateren onveilig maken.
Viking predator profish 440 kompleet met alle opties  ::blabla::

Bekeerling

TFFR #3 met een mooi A&M reeltje erbij met backing en lijn  ;D
Ik hoop deze zsm uit te gaan proberen, ik hoop morgen  :)

Arno

Nog in bestelling bij Fly & Spin maar hij komt er aan
Sage one   9,6 ft   #4

en een Rio gold #4 line  voor bij de hengel.

Nu nog een nieuw reeltje voor op mijn nieuwe hengel en dan???




sparen voor weer wat nieuws???

Gr Arno

Johan

Nou kom maar op met de reacties, vandaag mijn eerste spinzet gekocht bij Fly&Spin ;D (waar anders, it's all in the name)
Ik heb me over laten halen door Robert dus het is zijn schuld 8) 8)
Kun je ook zelf kunstaas maken?? wie heeft er tips of goede links?


Morgen de zet maar gelijk ff testen.
hoop niet dat ik hier nu verbannen wordt :)

Johan

weerwolf

Johan, kijk hier ook even: http://www.pear.nl/ die hebben ook leuke spinnerbaits en het lichtere materiaal.
Heb je bij fly and spin nog de kleine mepps spinners gezien? ze hebben er veel soorten.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Johan

Hey Mannen,

goede tips dank daar voor.
oja Rob, ik hou ook van jou ::blowkiss::

Johan

Johan


Johan

Wacht maar jonge als ik jullie tegen kom dan zwaait er wat. ::geweld:: ::tongg::

trouwens ik ben niet helemaal van het pad hoor, ook nog een Greys XD 9" #9 gescoord, het plan is om volgend jaar op stripers te gaan vissen en hebbie een strak stokkie nodig heb ik me laten vertellen.

Johan

Dan hebben jullie geluk mannen, het lijkt er op dat ik er toch bij ben op 12 jan.
kunnen we ff bijknuffelen, en wat binden natuurlijk ;D

Johan

yep had ik toch gelijk mafketels, hele grote ;D

Team

Ik geef me dan maar als eerste op Masterclass bij Johan    12 januari het maken van spinners
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

On Topic again.    Zap A Gap.  en Bug Bond  met een UV lamp, en een C&F extended body tool
NUNC  AUT  NUNQUAM

Wiel Sloveniƫ

Op de beurs in Putte een Chest Pack van simms gekocht omdat het in Sloveniƫ soms erg warm is en dan is het met een gewone vliegvisvest echt zweten......................... 8)

Bekeerling


jur606

Quote from: rena on December 24, 2012, 17:32:39
Samen met mijn vriendin hebben we twee (vis)kajaks gekocht, gaan we samen de Noorse wateren onveilig maken.
Viking predator profish 440 kompleet met alle opties  ::blabla::

Rena, vraag me af wordt driftend vliegvissen dan? (of zijn het hele ondiepe wateren waar je ga vissen in noorwegen?)
(ik ben zelf juist van een peddel kajak overgestapt op een hobie(trap) kajak 1.5 jaar geleden, juist om mijn handen meer vrij te hebben?

John

Net ff bij 1 van de sponsoren geweest.  (fly&spin)

Wat witte bucktail gekocht, pink marabou, binddraad en een paar haakjes.

jelle

Zo net ff de linder inkas opgehaald
4,5 meter lange windvanger :)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

weerwolf

vanmiddag bij appie's hengelsport een 3 delige schepnet steel van 3.2 meter gekocht voor de grachtenvisserij.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

rena

Quote from: jur606 on December 28, 2012, 10:39:45
Rena, vraag me af wordt driftend vliegvissen dan? (of zijn het hele ondiepe wateren waar je ga vissen in noorwegen?)
(ik ben zelf juist van een peddel kajak overgestapt op een hobie(trap) kajak 1.5 jaar geleden, juist om mijn handen meer vrij te hebben?

We hebben deze kajaks gekocht om op plekken te komen waar we willen camperen en vissen.
Super leuk om te peddelen en plekken te ontdekken, en te vissen waar je aktviteit ziet.
Driftend vissen is een optie op veel wateren, de vis zit overal en met een drijf anker kun je dan goed uit de voeten.

Hilco

Uni-thread 8/0 rolletje wit en zwart    was weer een werelduitgave  :P