toch even zwiepen langs de beek

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 05, 2012, 09:28:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

...je weet maar nooit of er iets te vangen valt tussen de uitbundig groeiende waterplanten :)
Dus zo lekker een poosje de buitenlucht in.

A{b}r{a}xa{s}

dat is wel de planning, met de stroming en vele waterplanten wordt het met een nimfje geen echt succes vrees ik

Mr. Tinus

Lekker hoor, zal aan je denken als ik aan het werk ben :-(

A{b}r{a}xa{s}

*smile*   vakantie is vandaag (dagje eerder dan gepland) begonnen, dus daar moet ik gelijk van profiteren he. :)

HappyFisherman

Lekker man! Nog een weekje wachten en dan gaan we echt zwiepen langs de beek!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

En hopelijk andere (en grotere) vissen vangen. ;)

Nu 5 rietvoorns in een kleine 2 uur, eerst anderhalf uur was het lekker, daarna begon de regen. :(
Zo snel ff omkleden en wat droogs aantrekken.

Herman

In het Oosten nog volop zon en hoge temperatuur. Nu onderweg naar mijn zevende late dienst op rij. Morgen eindelijk vrij. Kan ik mooi de hengel testen voordat ik em naar Maurice moet sturen.
succes met droog worden Bas!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

A{b}r{a}xa{s}

yep, niet heel hard, maar continu zo'n nat gordijn dat naar beneden dwarrelt.

Arno

Kom net van de Eemhof naar Zwolle gereden maar bij Harderwijk staat de complete snelweg blank ik kon niet harder dan 30 km per uur je reed zo tegen een muur van water aan
en dat duurde tot aan Nunspeet toen was het gelijk weer mooi weer temp van 28,5 naar 20 en weer naar 28 graden(op temp. meter van de auto).

Gr Arno

A{b}r{a}xa{s}

Het is hier nu al een poosje zonnig, hopelijk vanavond ook nog een poosje,
dan loont het nog om richting de waterkant te gaan.
Anders moet ik hard gaan nadenken welk patroontje ik barbless kan 'leren'. ;)

Gerrit72


En?......   Vanavond zou ik mijn 'contest' houden (maat met plug, ik met streamer), hoop maar dat we nog een droog moment krijgen (zonder lichtflitsen). Nu bar hier >:(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

A{b}r{a}xa{s}

1 baars van een cm of 20, verder alleen een nat pak :)

A{b}r{a}xa{s}

Gisteravond al gemerkt dat het hemelwater nogal spontaan naar beneden kwam.
Nou, ben net even bij de beek gaan kijken en daar werd ik niet echt vrolijk van.
Stond het water gisteren al hoog en was het lekker bruin, nu 'buldert' het door de beek.
Zo'n grote afvoer van water heb ik hier nog niet vaak gezien.
Voorlopig een paar dagen niet te bevissen vrees ik.  :-\

A{b}r{a}xa{s}

staat hetzelfde, links af staat het schuim op het water, rechtsaf/rechtdoor is geen waterplant meer te zien...die waren gisteren toch erg goed zichtbaar, dus dat zegt wel iets over hoeveel hoger het water nu staat.