VNV website

Started by JurjenF, June 10, 2021, 11:53:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JurjenF

Ik weet niet waar het aan ligt maar ik heb een vraag mbt de website :
als je inlogt zou het, als het allemaal goed werkt, mogelijk moeten zijn om een artikel aan te klikken en dit te downloaden. Ondanks mijn lidmaatschap kan ik dit niet. Ik kan nergens op klikken om te downloaden. Ook is het een beetje vaag of je nu al wel of niet ingelogd bent. Ben ik nou zo dom en jullie zo slim of hoe zit het nu eigenlijk ::hulp::
Fishing is cheaper than therapy

Gert

Omdat het mij wel lukt, zowel via Firefox als Microsoft Edge, denk ik niet dat het direct aan de VNV website ligt....
Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je op deze link klikt?
http://www.vnv.nu/admin/library/ckfinder/userfiles/files/files/dnv065_73-73_beginnen_met_werpen.pdf

Hyppo

Vanaf uitgave 57 tot en met uitgave 132 zijn alle artikelen uit De Nederlandse Vliegvisser downloadbaar voor VNV leden. Maar daarvoor moet je wel ingelogd zijn. Inloggen doe je via de button 'inloggen', geheel rechts in het hoofdmenu. Uitgave 133 wordt een dezer dagen downloadbaar.

JurjenF

Ahh..dat is het. Ik was zoekende in een nummer (133). Toen dat niet lukte ben ik naar de laatste en toen naar de eerste nummers gegaan. En ik weet nu dus dat die niet werken.
Tja..........Bedankt voor de tip ;D
Fishing is cheaper than therapy