big smile

Started by hendri, March 16, 2011, 22:54:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebastiaan

big smile  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

vliegvisgek

Quote from: hendri on March 20, 2011, 21:18:47
ja heb je wel gelijk in jeroen, maar met die loop lijn had je hem ook ff moeten proberen. kweet cker dat je dan uit je plaat ging. die lijn ging echt als een malle(zelf had ik nog nooit een hele lijn uit een van mn hengels gekregen, tot afgelopen zaterdag dus)

ps, jij had het ook over dat die reel zo donders zwaar was ja. heb jij mischien nog goeie tip voor een lichtgewicht reel dan?

meschien de vision koma betaalbaar met goede slip en zekers niet te zwaar hendri dacht 80 euro met extra spoel 

Sieger

Kijk eens bij HOTF... Hebben een mooie TFO reel... en nu dan ook nog met korting...

http://www.hookedonthefly-shop.nl/c-87208/reels/

En lijnen ook met korting...

http://www.hookedonthefly-shop.nl/c-754279/six-sense-lijnen/

Kom je volgens mij ruim binnen het budget...


Sieger

vliegvisgek

de reel ken ik niet maar die lijn is super ik heb een aftma 6 lijn daarvan maar hendri wilde graag lichte reel betaalbaar is zo,n reel wel licht dan ::)

Arno

op zo'n mooie hengel met zo'n geweldige lijn moet dan toch ook zo'n mooie loop reel????
Gefeliciteerd hendri met je nieuwe hengel
ik had het vorige week al van Edwin gehoord dat je hem gekocht had toen hij hier mijn bestelling kwam afleveren.

Gr Arno

hendri

nou ik ben zelf ook al ff rond wezen snuffellen natuurlijk, afgelopen zaterdag had ik de reel van inderk onder men hengel met die loop lijn. nou die reel voelde er super onder. het was een danielsson welk type weet ik niet. dus ff gezocht en ja raad al waar ik iets had gezien cker. ;)  een Danielsson nimph w dat reeltje weegt slechts 90 gram en dan kan dr ook nog eens een #5 lijn op met wat backing. die staat mij wel aan, alleen zijn er reeltjes van andere merken met een gewicht rond de 100 gram? maar dan zowiezo niet duurder als die danielsson. das wel de max.

hendri

klopt arno, dr komt zowiezo geen plastic troep onder. die tijd is geweest.

Arno

ook een mooie die danielsson en misschien ook korting bij Edwin???
ik had  nieuwe vlieglijnen  bij hem besteld voor Denemarken die hij even kwam langsbrengen
toen zij hij al dat je een nieuwe hengel had gekocht bij hem.

Gr Arno

hendri

haha ja wie weet, eerst ff kijke wat er allemaal nog meer te koop is he.
ga er toch ff met hem over praten dat hij bij jouw persoonlijk komt brengen haha!

lijnen voor denemarken? voor volgend jaar al?? :P

Arno

nee dit jaar Hendri,
met mijn arm gaat het langzaam een stukje beter dus ik heb goede hoop,
nog maar 1,5 week en dan gaan we die kant op.
ben zo af en toe stiekum een beetje aan het gooien en dat gaat ook steeds ietsje beter
maar ik neem wel een spinhengeltje mee voor het geval dat
nu gooi je maar een uurtje  maar daar sta je wel weer de hele dag te gooien denk dat dat iets teveel van het goede is.

ik heb er in ieder geval veel zin in.

Gr Arno

hendri

ok dan, dat gaat dus de goeie kant op! nou hopen op wat mooi weer en lekker veel trainen nog anderhalve week.
gaat vast goed komen dan met je arm/schouder. ;)

vliegvisgek

de vision koma weegt 100 gram maar moet eerlijk zeggen dat de danielson er net wat mooier uitziet en zekers ligt is heb er zelf een 4/5 van (gekregen) dus succes hendri :)

hendri

helemaal met je eens jeroen. maar ik ben er nog niet uit. kreeg ook al het advies dat de reel niet al te licht moet zijn. dan is je hengel in onbalans.
(en bij sage zag ik reeltjes die nog minder wogen dan die danielsson. tussen de 70 en 80 gram ergens)

vliegvisgek

hendri ik heb de 3200 serie op mijn hengel en die weegt zekers weinig je mag hem onder jouw hengel testen hoor maar ja waneer zien we mekaar op de forel putten dan kun je gelijk zeggen wat je er van vind ;D

hendri

das wel een heel mooi reeltje jeroen!
wie weet komt het er nog eens van. ;)

Nick

Dat is weer een mooie inferstering hendri.
Al een visje mee gevangen?

Rossie69

 :P ik wel de aller eerste vis,wel 2 kilo

oja zwart was de kleur toch ?

of was het olive

hendri

heey nick, kerel! was er aan de hand, ben je ontslagen? je was dinsdag ook al vrij. man dat ben ik niet van je gewend hoor. haha

ja fijn stokkie nick, afgelopen zaterdag op baggelhuizen 3 mooie forellen mee gevangen.heerlijk! kom hem maar snel eens proberen.

Patrick(WF)

Super mooi stokkie Hendri. Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Groet Patrick

Nick

oke prima doen we,

misschien een keer daggie woldstek of eemhof, misschien kan henk dan ook wel mee ja ,


hendri

lijkt me een goed plan nick. ;)

Rossie69

Quote from: Nick on March 25, 2011, 14:59:13
oke prima doen we,

misschien een keer daggie woldstek of eemhof, misschien kan henk dan ook wel mee ja ,
nou door de weeks kan ik het wel shaken.
dus mischien ruil maar om in we gaan gewoon ;(

peter

wanneer gaan we dan ???????????????????????????????????????
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

ja euh ff wat plannen he.  8)

vliegvisgek

en al wat gezien wat het gaat worden hendri of nog effe kieken en neuzen 8)