Flyfever stopt ermee.

Started by Cornico, November 06, 2014, 00:21:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cornico

 ::delete::

BV

Oprecht jammer.
Flyfever is uniek.
Geen reclame en echte "mensen die vissen verhalen".
Marco , ik hoop dat we je toch ergens blijven lezen.


Gert

Zeker jammer, ook al ben ik geen trouwe bezoeker en heb ik er zelf nog nooit gepost.
Zal er toch maar even gauw een paar dingen vanaf kopieren want ik begrijp dat het na 13 december ook echt allemaal weg is.
Ach, en van Marco zien we vast nog wel wat. Hij is hier zowaar ook weer een beetje actief, na maaaanden zomerslaap ;)

Groet,
Gert

Sieger

Heel erg jammer, maar ook wel te begrijpen.... Keek er toch regelmatig even en heb genoten van de artikelen.

Toch wel een beetje een 'icoon' binnen de Nederlandse vliegviswereld dat verdwijnt.....  :'(


Sieger

Hilco de Visser

tja, aangezien iedereen zijn belevenissen de wereld in kan slingeren via bijv. facebook , is er steeds minder behoefte aan dergelijke websites..............


Gert

Quote from: Hilco de Visser on November 06, 2014, 11:17:46
tja, aangezien iedereen zijn belevenissen de wereld in kan slingeren via bijv. facebook , is er steeds minder behoefte aan dergelijke websites..............

Hilco, misschien KAN iedereen dat wel, maar WIL niet iedereen dat.... (ik in ieder geval niet).
En het is altijd jammer als er iets stopt (alleen maar) omdat er minder behoefte aan is.

Sieger

Bovendien: Als je het artikel leest..... dan is niet het aantal bezoekers de oorzaak, maar het beperkte aantal mensen dat een bijdrage kan/wil leveren.

Dit soort artikelen worden niet via het (vluchtige) Facebook gedeeld.... Hier moet je nl. voor lezen...


Sieger

Beertje

Ja, facebook kan. Maar dat is net zo iets als de spits lezen; waarbij je vluchtig even de hoofd punten mee pikt, of dat je een abonnement op een dagblad hebt
met meer diegang en opinie.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Heel jammer.
Keek er altijd graag op.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rena

Helaas, ging er graag even langs.
Mooie verhalen en fijne bindartikelen.

HappyFisherman

Quote from: Cornico on November 06, 2014, 13:12:57
::agree:: ::agree:: ::agree::

Maar ehhhhhhh.......... lezen, wat is dat eigenlijk. ;)
Omdat hier ook veel leden dat niet meer lijken te kunnen ben ik hier ook zo goed als afgehaakt, zoals vele anderen.
Geen zin meer om in 3 vervolgposts steeds uit te leggen wat ik nu precies schreef en bedoelde.

Helemaal mee eens! Of...

Uitleggen wat je schrijft hoeft niet Marten, want dat staat er al. Als mensen vragen om uitleg wat jij bedoeld kan alleen maar betekenen dat jij niet goed kunt overbrengen wat je wil zeggen...
Lekker makkelijk om alles voor wat jij terugkrijgt weer bij alle anderen neer te leggen, maar volgens mij (mijn gevoel in letters weergegeven...) is dat jouw eigen verantwoordelijkheid.

Jij bent zelf verantwoordelijk voor de communicatie die jij krijgt.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Dat ligt er dus aan hoe belangrijk je vint of je begrepen wort :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser

als men je niet begrijpt ligt dat niet aan men ......................weglopen is dan zeker geen oplossing!

Hilco de Visser

Quote from: Cornico on November 09, 2014, 00:00:32

En dus kan ik beter m'n mond houden. ;D :P

Nou doe dat dan ook , want hier schiet niemand wat mee op   Daaaaaaaaaaaaaag  :-X


BV

#14
Maarten, ben je nu je eigen topic over flyfever aan het vervuilen. In een topic vier maal vragen of het goed is dat je zwijgt is wat veel.

Rossie69

Oude indiaan zwijgt.
zucht.

man jammer dat het mooie Flyfever stopt.

Bedankt voor de mooie verhalen en tips en info en mooie foto,s.

ga jullie goed.


Heintje Davids

Quote from: Rossie69 on November 09, 2014, 20:25:30
Oude indiaan zwijgt.
zucht.

Komt omdat Kluk Kluk niet veel heeft toe te voegen omdat de reden al in het artikeltje stond Henk  ;).
Laat onverlet dat ik blij ben dat we al die jaren toch in een zekere behoefte hebben voorzien en dat daar door de liefhebbers waardering voor is. Wij hebben het in ieder geval altijd met veel plezier gedaan. 

Rossie69

#17
nou fijn,om te horen.
maar was ook wel te zien.
Ga jullie goed met wat je jullie gaan doen.

::goodjob::

HappyFisherman

Ik vond het de enige NL website die van een constant hoog niveau topics plaatste. Aan alle reacties te lezen is hier nog steeds wel behoefte naar...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser

het probleem blijkt dus te zijn dat er niemand meer  te vinden  is die iets te vertellen heeft .....gebrek aan copy dus.........

Gert

copy of kopij? ;)
Met het eerste kun je een site wat makkelijker in de lucht houden dan met het tweede...

Rossie69

vaak zo.

zie het nu ook bij de website van ons clubje,het is altijd het zijn altijd de zelfde gasten die iets plaatsen,jammer.
want er is zoveel,ervaring en visdagen,die ze mee maken,en het knupen van vliegen.

Hoop dat we dat nog kunnen veranderen,anders zal deze ook stil sterven.
denk ut.


FSCHAMP

Ik zie het zelfde bij ons in de club in Wilsele (België), het zijn steeds weer dezefde 4-5 mensen (waaronder mezelf), die de artikels schrijven voor het clubtijdschrift dat slechts tweemaal per jaar verschijnt.
Dus wij Belgen zijn blijkbaar niet anders dan de Nederlanders. :) :)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Plantje

Ik vind het erg jammer dat ze er mee ophouden! Ik begrijp het wel, maar het blijft jammer!

Het is één van de weinige sites waar mooie verhalen gepost worden en meer dan enkel vissen geshowd worden. Er straalt een romantiek vanaf die slechts op weinig andere sites te vinden is. En dit in heerlijk begrijpelijk nagenoeg foutloos Nederlands!

Ik had nog gevraagd of de site misschien nog een tijdje als inactief in de lucht kon blijven, maar ik zie dat deze al uit de lucht is. Het domein http://www.flyfever.com is al beschikbaar.

Heren, jullie lezen hier ook mee. Graag wil ik samen met jullie en de andere moderators bekijken wat de mogelijkheden zijn om de schat aan informatie, kennis en vooral schitterende verhalen via vliegvissers.nl te blijven ontsluiten. Zoek even contact via PB oid.

jo flyfishing

#24
Zal niet eeuwig blijven duren maar voor de hoogste nood kan je hier nog een kijkje nemen...

https://web.archive.org/web/20140901202615/http://www.flyfever.com/

edit: blijkbaar zijn niet alle paginas gearchiveerd. bummer  :( .

Jo.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain