Storytellers !

Started by A{b}r{a}xa{s}, February 11, 2012, 07:27:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Dit jaar eens iets (heel) anders dan een fotowedstrijd, we gaan op zoek naar 'storytellers' ......  ::computer::

Meer weten ? Kijk dan op deze pagina met informatie !

catchem

leuke wedstrijd, nu maar hopen dat ik iets ga meemaken dat de moeite waard is om een stukje te schrijven, of aan het ein van het jaar een samenvatting van een vangstloos jaar  ;D

Gert

Om te beginnen: een mooi initiatief ::klappen::

Inderdaad KAN 7 foto's erg weinig zijn bij een uitgebreid verslag. Maar ik zie ook wel eens verslagen voorbij komen dat ik denk: die heeft gewoon z'n hele "rolletje" erop gezet. Juist het maken van een goeie selectie in combinatie met de tekst zou wat mij betreft een mooie (dus in de prijzen vallende) story op kunnen leveren. Dus hopelijk wordt daar ook op beoordeeld door de jury.
Dan hoef je geen maximum te stellen - maar meer is vaak minder.

Ik ga in ieder geval weer m'n best doen (wedstrijd of niet). Want hoewel ik vorig jaar had beloofd een verslagje van een week Gerlos te maken is dat er nooit van gekomen  :o

Groet,
Gert

Useless

Inderdaad, een leuk initiatief. En misschien net datgene wat nodig is om mensen over de streep te trekken om eens een leuk verslagje te maken. Mijn ervaring tot op heden is dat 7 foto's over het algemeen ruim voldoende is voor een verslag, dus wat dat betreft zie ik het probleem niet.

Rossie69

 ;D

voor mij niet

dus hoef ik er helemaal niet aan te beginnen.

leuk idee trouwens

HappyFisherman

Ik hoop dit jaar weer een paar leuke verhaaltjes te kunnen tikken hiero :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Het aantal foto's is inderdaad gekozen om te zorgen dat er niet zomaar te veel foto's toegevoegd worden, maar juist relevante foto's.
Als het er een keer meer zijn dan 7 heb ik daar ook niet echt een probleem mee, ik hoop alleen dat er niet een complete verzameling foto's ingevoegd wordt. :)
En filmpjes zijn zeker ook een goed idee !

Rossie69

heb je nog een voorproefje Klaas :)

van mij mag het .


DMeijer

Leuk idee. Ben benieuwd welke literaire talenten onder de forumers schuilt of er paparazzi zijn?
Zal ook een poging wagen.

dryfly

Goed initiatief, altijd erg leuk dat soort verslagen.
Ne pas pipi contre le vent

maurice

#10
%#$@^%*&#$)

Had ik het idee om een mooi verslag te maken over onze bokaal wedstrijden zijn er weer een stel zeikers die roet in het eten gooien en zich nergens in kunnen vinden.

&#$%*&&%#@

tekst aangepast met respect voor anderen ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

gerrit

#11
pODVERDEpODVERDEpODVER..................................maak de zin af en voor de winaar is er geen bokaal ;D ;D ;D ;D ;D


(Edit: klinkt iets vriendelijker en is minder aanstootgevend.)

Rossie69

Quote from: Klaas on February 11, 2012, 17:50:27
Heb een leuk waterdichte camera van de lidl,130 euro,en dat ding maakt prima filmpjes.
Vorig jaar met Bert voor het eerst uitgeprobeerd,dit jaar toch wat meer filmen.

Klaas
ja heb ik nu niks aan :)

maar je heb hem .

komt vast wel goed.


Arno

Kom op dan ROB maak jij/jullie dan van ZOU weer WIL sponseren???????????

Gr Arno

Ron-O

Ik vaag me af; waarom moet er nou altijd iets beloond of gesponserd worden als er iets gedaan wordt, als je gaat vissen gaat er toch ook niet iemand sponseren.
Het lijkt of er helemaal niet meer gratis of uit liefdagheid kan. sorrie ik hoef al niet meer.
Gr, Ron.

Plantje

Volgens mij staat het ons hier allemaal vrij om mooie verhalen te posten. Ook zonder daar wat voor terug te verwachten!