Noorse vliegen voorgebonden door Staffan Lindstrøm

Started by Rena, May 06, 2013, 16:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rena

Voor hen die niet bekend zijn met Staffan Lindstrøm, een kleine introductie.

Staffan Lindstrøm is een legende als het gaat om o.a. het vissen in de Rena rivier in Noorwegen.
Hij is een uitstekend vliegvisser, werper en binder die zijn sporen meer dan heeft verdiend in de vliegvisserij.
Zijn bindpatronen zijn even effectief als simpel te binden, mede door zijn onorthodoxe manier van binden en no nonsense instelling.

Op http://fishspot.no vind je uiterst relevante Noorse patronen die door hem worden voor gebonden.

Lykke til, skit fiske

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rena

Hmmm, dat is wel iets waar ik niet altijd bij stil sta..... sorry daarvoor  ::delete::

Troutbuster

Quote from: Rena on May 06, 2013, 16:07:19
Voor hen die niet bekend zijn met Staffan Lindstrøm, een kleine introductie.

Staffan Lindstrøm is een legende als het gaat om o.a. het vissen in de Rena rivier in Noorwegen.
Hij is een uitstekend vliegvisser, werper en binder die zijn sporen meer dan heeft verdiend in de vliegvisserij.
Zijn bindpatronen zijn even effectief als simpel te binden, mede door zijn onorthodoxe manier van binden en no nonsense instelling.

Op http://fishspot.no vind je uiterst relevante Noorse patronen die door hem worden voor gebonden.

Lykke til, skit fiske

Ook mijn Noors is niet meer wat het geweest is ;) maar evengoed bedankt voor het delen Peter!!
Zeer interessant! ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


jelle

Quote from: Beertje on May 06, 2013, 21:29:19
Jammer dat mijn Noors zo slecht is. :D
der zit een engels vlaggetje boven in het beeld
wanneer je daar op klikt is het al veel beter
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

Oké Jelle,dat had ik nog niet gezien,Bedankt.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.