HILCI (HILco's Caster Imitatie )

Started by Hilco de Visser, January 22, 2014, 22:40:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fairplay


Hilco de Visser

ja, mijn host had wat problemen  dus heb de boel moeten schonen .

mocht er toch interesse zijn dan zet ik ze wel weer terug  ::goodjob::

goswit


Hilco.  Volgens mijn vrouw is het vier op een rij , ik hou het maar op boter  kaas en eieren al die kruisjes.   Trouwens wees blij dat de Host moeilijk doet ,en niet jouw vrouw. :o
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Rossie69

mag je geen reclame maken Hilco ?

Hilco de Visser

ik was boven  mijn toegestane "diskspace" uitgekomen .
Dus alle foto's en filmpies er afgegooid, maar hielp ook niks .

Totdat ik na veel zoeken zag dat de wsierraden webwinkel van mijn dochter steeds zelf een backup maakte en de oude bleef staan.........ja dan ben je zo over de 500 MB

maar zo spannend waren mijn caster/maden imitatie niet , dus is het de moeite om ze terug te zetten ?

ze vangen trouwens nog wel steeds als een achterlijke, maar dat doen de rode varianten met een zwart koppie inmiddels ook .
zie ook nu pas veel gelijkenis met menig buzzertje en met de beetverklikker er bij lijkt het allemaal verdacht veel op "horizontaal buzzeren  onder de bung".

Ik ben dus beetje het wiel op nieuw aan het uitvinden , en ik vind het prima  :P

BV

Dag Hilco,

Ik snap je goed , maar denk dat het verticaal buzzeren onder de bung is .. ;)

Hilco de Visser

nee nee je hebt horizontaal en vertikaal

vertikaal laat je de boel 20 eter zakken onder je top en laat de boel steigen .
horizontaal gooi je de boel 20 meter wel op bijv 4 meter diepte en strip je de handel naar je toe

horizontaal

verticaal

Kruijff

Heel leuk filmpje om te zien, maaruh. Heeft dit nog iets met het het "echte" vliegvissen te maken? Behoudens het feit dat er met een imitatie van een "larve" gevist wordt, doet het mij echt overkomen als het vissen met een dobbertje...




Gr Ed

Hilco de Visser

misschien wel leuk om even te discussieren wat nou echt vliegvissen is ,  dat hebben we al een tijdje niet meer gedaan  ;D

Kruijff

Was niet mijn bedoeling hoor Hilco! Als min of of meer (blijvend) beginnend vliegvisser, verwonder ik me nog steeds over alle mogelijke manieren die mogelijk zijn!  Keur het ook zeker niet af of zo. Misschien leek mn reactie zo, maar was dus niet de bedoeling.

Ps. Vind je caster imitatie ook mooi :)
Gr Ed

Hilco de Visser

plaatjes leven weer  8)

wist ik veel dat jullie mijn rotzooi daadwerkelijk lezen  :P

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff