Welkom Eric

Started by Vliegvissers.nl Team, September 21, 2012, 16:00:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Eric welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Eric

Goeie avond allen...

Ik ben eric ben bijna 41 en woon in het dorpje Herveld in de Betuwe .
Ben voorheen aardig actief geweest in het vissen, het begon als kleine jongen
vissen op paling in de haven van Nijmegen, daar waar ik geboren en getogen ben.
Daarna ben ik actief geweest met karperen en uiteindelijk geëindigd met het feeder vissen.
De laatste jaren heb ik niet zoveel meer gedaan wat betreft het vissen, maar heb altijd hèt idee gehad
mocht ik weer gaan vissen dan wil ik graag vliegvissen dit omdat je lekker bezig bent, het water
afzoeken je eigen vliegen maken al met al leek dit mijn de place to be hier voor....
Wie weet tot aan de waterkant !!!!

Gr. Eric

Eric


A{b}r{a}xa{s}

Hoi Eric, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

Gerrit72


Eric, weet niet of je reeds begonnen bent met vliegvissen, of dat je nog moet starten, hoe dan ook, vragen en ervaringen kun je op dit forum goed posten. Door de reacties leer je snel en kom je steeds verder in je visserij. De posts van anderen kunnen ook leuk en leerzaam zijn. Met de zoekfunctie is genoeg uit het verleden terug te lezen. Veel succes en plezier! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Eric

Hoi Gerrit

Ben nog niet begonnen met Vliegvissen, ik ga me eerst oriënteren wat er zoal op de markt te verkrijgen is.
Zoals iedereen weet zijn er genoeg webshop s die van alles aanbieden, maar omdat ik niet weet over hoe en wat heb ik mijn op de eerste plaats aangesloten bij 2 vliegvisverenigingen namelijk, de kokerjuffer die actief is in de regio Arnhem en Nijmegen en vliegvisvereniging midden Nederland beide verenigingen zitten rondom mijn woonplaats. Hierdoor hoop ik door ervaringen van andere en door te werpen met diverse hengels van leden dat ik tot een keuze kom wat het beste bij mijn past, ipv maar wat te kopen en dan omdat het je ding niet is weer te moeten verkopen. Verder door de vliegbindavonden leer ik ook wat waar en waarvoor de desbetreffende vlieg te gebruiken is, diverse technieken benamingen enz....Mijn doel is uiteindelijk om in de toekomst op alles te vissen wat met de vliegerhengel mogelijk is, maar eerst maar eens rustig beginnen om  de technieken te leren om op voorn,kopvoorn baars enz te vissen. Verder ga ik morgen voor het eerst werpen met diverse hengels samen met een lid van de Kokerjuffer om zo te kijken waar ik de meeste feeling me heb............
Verder zal ik bij vragen zeker gaan zoeken op het forum en anders zeker hierover vragen stellen hier !!!!!!
Dus bij deze zo zit de vork in de steel hahahaha ;D

Gr. Eric

Gerrit72


Een heel verstandige benadering Eric!  ::agree:: En zodra je weet welk materiaal jou ligt, zijn er bv ook op Marktplaats genoeg spullen te koop van mensen die wel zomaar wat gekocht hebben en er al weer zat van zijn. Jouw methode v eerst testen is erg verstandig! Onze sponsoren hebben ook mooie spullen en goede service voor lage (redelijke) prijzen. Succes in al jouw ontdekkingen, vliegvissen is echt geweldig!

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

forel