ervaringen smallert in emst

Started by bazookadude, March 25, 2011, 07:39:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bazookadude

hallo,

wie van jullie heeft ervaring met forellenvijver het smallert in emst.

ga er binnenkort naartoe met personeelsfeest en ik wou even weten of ik de hengel mee moet nemen of thuis moet laten en lekker bier ga drinken.

groeten maarten

Herman

Maarten het is voor mij te lang geleden dat ik daar geweest ben..... volgens mij kan Jeroen (Vliegvisgek) je het meeste vertellen?! Veel plezier daaro in ieder geval.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

daar kan je prima vissen ook wel met de vlieghengel
is wel een echte forellenvijver/kweker met grote speeltuin erbij
dus ideaal als vaders wil vissen en de kinderen kunnen zich helemaal uitleven in de speeltuin/Kaarsenmakerij
maar ook bierdrinken en gehaktballen eten kan daar heel goed.

Gr Arno

vliegvisgek

tja wat herman al zei wij vissen er vaak op vijver 3 (betonnenbak) maar je vangt er altijd wel forel streamertjes doen het er erg goed maar weet niet waneer je precies gaat want de droge vlieg is daar ook toppie en qwa eten drinken kun je er helemaal goed terecht hoor dus succes dan hoor van je ;)

vliegvisgek

vandaag zelf effe naar emst geweest ving er ochtend 16 stuks van ongeveer 400 tot 500 gram en smiddags  op zalmforel slechts 1 zalm 2 kilo maatje ving er 2 grste 4 kilo pino ook 2 vreemd genoeg wouden ze niet wisten dat het de laatse dag was zalmbak gesloten open 1 oktober dus dan maar weer proberen ;)

bazookadude

Quote from: vliegvisgek on March 27, 2011, 20:49:48
vandaag zelf effe naar emst geweest ving er ochtend 16 stuks van ongeveer 400 tot 500 gram en smiddags  op zalmforel slechts 1 zalm 2 kilo maatje ving er 2 grste 4 kilo pino ook 2 vreemd genoeg wouden ze niet wisten dat het de laatse dag was zalmbak gesloten open 1 oktober dus dan maar weer proberen ;)

vangsten vielen tegen dus  ;D

nou hengel gaat dus wel mee 8)

vliegvisgek

ochtend niet 16 vind ik prima maar smiddags was drama tja dat kan dus ook maar ligt er aan welke vijver jullie hebben gereserveerd maakt zekers verschil daar ;)

vliegvisgek

waneer en op welke vijver gaan jullie komt ik effe kijken die dag wat jouw forel geheim is  ???

bazookadude

nou het duurt nog even, 22 mei gaan we erheen.

Rossie69

zou de familie thuis laten.
heb je gezien wat ie vraagt voor toegang,mooie mafkees :)

vliegvisgek

tja henk voor de kids is het daar wel super hoor maar goed je hebt geen  last van die zeikerd die effe zo naar een vijver komen om te kijken en 22mei dat is zo

Rossie69

jeroen toch foei.
geintreseerde was het toch ;)

heb ik geen probleem mee.
vindt de prijs voor niet vissers belachelijk.
ken ik niet van de smallert.
nu weet ik zeker dat ik daar niet meer kom met familie.
22 euro voor niet vissers en 15 euro voor visser.
nou doei .

als ik ga dan maar met een visser mee.

vliegvisgek

oke 4 personen intree 22 euro en papa vissen 15 euro dat klopt maar henk het is voor de kids daar wel super grote water glijbaan enz dus ik vind de 5,50 zeker waard maar als ik effe ga kijken hoef ik geen 5,50 te betalen hoor en ze moeten het daar zeker van de gasten hebben want dat brengt de meeste euro,s op he effe wat bikken drinken ijsjes enz

corkster

met klein nymphjes zoals haasoor, phasantail , prince nymph en kleine streamertjes wit , oranje+geel  :D

vliegvisgek

klopt dat zijn daar vanger alle soorten nymphen streamers word nu al minder daar maar winter tijd streamers wit zwart toppers

corkster

ja jeroen zomer komt weer jouw favariete tijd droog black gnat, royal wulf ,caddis, superpuppan

vliegvisgek

klopt gaan we morgen vroeg testen je mag mee hoor altijd gezellie  ;D

jordyput

lekker vissen natuurlijk niks bier VISSEN

maurice

Quote from: jordyput on May 08, 2011, 09:23:27
lekker vissen natuurlijk niks bier VISSEN

komt bij jou ook nog wel. :P
::bbq:: ::proost:: ::proost::

bazookadude

Quote from: jordyput on May 08, 2011, 09:23:27
lekker vissen natuurlijk niks bier VISSEN

bier is lekker hoor ::proost::

Rossie69

Jordy ga maar lekker vissen eerst bier drinken en vrouwen kan altijd nog ;)

neem het er van .

mooier zou wezen dat je je pa helemaal eruit gaat vissen .

maar zo denk ik ook over mn zoon.
n broertje deed het en nu Danny nog hahahaha

hendri

hihi ik mag het misschien niet zeggen, maar als we met danny gaan snoeken.............. ;D ;D ;D ;D

maurice

Dag Henk ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

dat bedoel je toch ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

pomtiedomtiedom pomtiepomtiedom. ik zeg verder niets. ;D ;D