veiling

Started by Egon, December 08, 2012, 09:30:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Egon

Er is bij daan auctions een veiling van vliegvis spullen aangekondigd.
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?Page=3
Ik heb er geen intresse in, maar misschien wel interessant als er niet door iedereen geboden word.
succes

gijsie20

Ik kan het niet vinden?

Bekeerling


omfgimpro

10 hengels net een beginprijs van 10 euro O.o best wel goedkoop

JurjenF

Met een beetje 'geld achter de hand' kun je je eigen zaak beginnen ;). Toch een beetje lastig zo bieden op die fotootjes zonder enige beschrijving wat er in een kavel zit.
Fishing is cheaper than therapy


vliegvisgek

Quote from: JurjenF on December 08, 2012, 18:59:32
Met een beetje 'geld achter de hand' kun je je eigen zaak beginnen ;). Toch een beetje lastig zo bieden op die fotootjes zonder enige beschrijving wat er in een kavel zit.

tuurlijk maar 2000 artiklelen wil er graag 500 voor geven maar ja dan word het handel vrouw lief word anders gek nog meer blabla hahah

Useless

Kan heel interessant zijn. Heb ooit 2 Abel-vises, een Abel-tang, een Abel-mes en ook nog eens een fantastisch mooie Blueridge-gitaar via Daan auctions gescoord. Openingsbod van €300 is ook best te overzien maar daar zal nog wel overheen geboden worden. En vergeet niet dat er nog BTW en veilingkosten in rekening gebracht wordt.
't Zal mij niet verbazen als je de bindspullen over een paar weken in stukjes en beetjes op Marktplaats ziet verschijnen.

bij

Als je wilt beginnen met binden is dit een leuke start. Voor de handel is het inderdaad ook leuk spul. Maar ja vrouwlief zal wel zeggen geld kunnen we beter gebruiken. Ik houd het wel in de gaten hoe deze kavel ontwikkelt. Kan altijd nog een bod doen.