Wéér niet vissen.....

Started by A{b}r{a}xa{s}, February 26, 2011, 08:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Het lijkt wel of het dit jaar gewoon niet mag, eens lekker naar buiten, wat zwiepen en misschien zelfs een visje vangen.  ::bidden::
Elke keer is er wel iets wat de planning door elkaar gooit.
Voor dit weekend stond er een afspraak met Rob om in het Roosendaalse stadswater achter de snoek aan te gaan.
Maar dat gaat (opnieuw) niet lukken..... vanaf donderdag zit ik snotterend en snuivend binnen en de 'geelgroene stroom' wordt alleen maar heftiger.  >:( :o
Rest mij weinig anders om zo nu en dan wat rond te hangen op het forum in de hoop dat daar leuke (vis-)berichten geplaatst worden.
Of blijven jullie van het weekend ook allemaal achter de geraniums hangen ??  ;)

A{b}r{a}xa{s}

daar kan ik de energie momenteel ook niet echt voor opbrengen,
en het knutselen met foto's ligt ook al een paar dagen stil...
misschien vanmiddag nog eens een poging wagen want ik moet nog een stel vliegen maken

johannes

de zomer bas gedult hebben :) :)

HappyFisherman

Ik zat ook te dubben (ha, wat een woordspeling...). Of nog een x die ene die me ontsnapt is proberen, of die vliegjes (eerste jaar geen vleugeltjes meer voor mij) voor de letterswap nou eindelijk maar eens afmaken. En nu zit ik dus geen van beide te doen HAHA...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: johannes on February 26, 2011, 09:44:10
de zomer bas gedult hebben :) :)

het kan me niet snel genoeg voorjaar worden ! :)

johannes

mij ook wat ben ik de ijs en sneeuw zat.


jelle

Ik ga zo vissen
eerst nog een bakkie koffie ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

weerwolf

ik zit de denken om straks een haventje te gaan proberen. Coevorden of zo. Daar ben ik nog niet echt geweest met de vlieg.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

brian

#8
alleen lezen voor ook spinvissers.
ben donderdag nog wezen snoeken in soestwetering, 1 gevangen(49cm), 1 gelost man wat een bakkk!! die kop allemachtig, ging ver in de 90-100cm, baalde als een stekker want dat zou mijn record zijn geweest.

en even later lost een maat van mij ook een dikke, man als je die slip hoorde razen en bleef maar door razen en past los..moest ook een hele dikke zijn we hebben hem geen eens gezien(nouja hij wel een dikke rug toen die zijn plug pakte). toen dachten we dat ze los waren want we hadden ze allemaal achterme kaar, nou hebben we nog een best stuk afgelopen.. geen tik meer, erg jammer. maar toch nog vis.

misschien zo nog even proberen, of ga nog proberen van die getwijnde leaders te maken. maar heb maar tot uurtje of 3 dan heb ik verjaardag
en ik ben ook verkouden, maar waarneer heb je nou vakantie? bijna nooit dus gaan met die banaan(uhh,. hengel)!
of hebben jullie geen vakantie

Rossie69

Ga zo met zoontje even wat knuppen.

hij wil ook leren binden,nou mooie dag hiervoor dus,moet alleen ff de tafel leeg ruimen hahaha

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Patrick(WF)

Hier word het ook geen vissen vandaag (en morgen) als het zo blijft.
Heb tot 10:15 tussen de zure lappen gelegen (toen maakte de dame
me wakker). Dus nu even forummen en zo na de lunch opeenvolgend
2 verjaardagen. Morgen kruip ik achter de vise. Me doos voor de forellenput
vullen. Heb mezelf belooft dat ik Zaterdag over 2 weken naar de Eemhof
mag voor een aantal uren en dan moet je wel wat hebben waar je wat mee
kan vangen natuurlijk.
Groet Patrick

Rossie69

ja de kop op vissen zetten anders komt het er niet van Patrick.


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Als je er morgen maar een paar laat zitten voor 2 april :D
Ik ga morgenvroeg nog 1x snoeken en morgenmiddag forelletjes proberen te vangen in hellendoorn. Met nieuwe Stroft lijntjes :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Ik zal duimen voor je :) Best koud zo nog tot je ballen int water HAHA! Moet je je trouwens inschrijven op het OVM of kun je gewoon daar vissen met je vispas?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Balen Bas.... Zit niet mee met de plannen de laatste tijd volgens mij... Snel de kop leeg snotteren en dan op naar de lente... :D


Sieger

HappyFisherman

Nee, ik heb m'n spulletje goed voor elkaar. Anders komt er een Uberfanatieke BOA en die smeert je zo 100 euro aan je broek!
Dat weekend van 2 april heb ik een hotelletje geboekt en dan kan ik dus op zondag ook nog mooi vissen. Heb daar echt zin an :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Of bij diegenen die met lijntjes de haven van almelo leegvissen... Gekut heb je overal!
Gaat hier in NL dan niet meer om het nut van de regel (het in de hand houden van de visserij) maar om de uitvoering van het regeltje. Echt belachelijk, net een boete voor 3km/uur te hard rijden.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

brian

Quote from: HappyFisherman on February 26, 2011, 22:31:23
Of bij diegenen die met lijntjes de haven van almelo leegvissen... Gekut heb je overal!
Gaat hier in NL dan niet meer om het nut van de regel (het in de hand houden van de visserij) maar om de uitvoering van het regeltje. Echt belachelijk, net een boete voor 3km/uur te hard rijden.

uh ze mogen pas bekeuren vanaf 7km/h

HappyFisherman

Volgens mij heb je nog geen rijbewijs of wel? Enige boetes die ik binnenhark zijn van die lullige van zo'n 4km te hard. Ben je weer 30 eurie kwijt! Echt goed voor de verkeersveiligheid. Las in de Quest van deze maand dat boetes onder de 10km te hard het grootste deel innemen van het totale bedrag wat ze binnenhalen (en da's 250.000.000 eurie)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

brian

#21
ohnee geintje, vanaf de 7km/h te hard flitsen ze alleen

hendri

Quote from: HappyFisherman on February 27, 2011, 12:09:18
Enige boetes die ik binnenhark zijn van die lullige van zo'n 4km te hard. Ben je weer 30 eurie kwijt! Echt goed voor de verkeersveiligheid.

haha dan wil ik best met je ruilen. mij zien ze vaak net wanneer het niet zou moeten. 8)

Gert

Nee, vissen zit er ook voor mij niet in dit weekend.
Heb wel wat oude vliegen gesloopt, en samen met het afval van een paar sessies binden leverde dat dit plaatje op:



Dit is dus de inhoud van het afvalbakje dat ik had gewonnen (4e prijs) bij de fotowedstrijd van 2010.

Stuur ik deze foto maar weer in voor de maand februari.... Echte visfoto's heb ik niet.

Groet,
Gert

HappyFisherman

Nog zo 1 er naast en dan zoek de 7 verschillen :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...