danielsson l5w6nine - ervaringen?

Started by Scaramouche, August 20, 2015, 13:59:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scaramouche

Ik zag een advertentie voor een Danielsson l5w6nine; 150 euro incl een #9 lijn. Lijkt me een nette prijs maar ik heb geen ervaringen met het merk. Kan iemand iets zeggen over die reel? Voor mij is belangrijk een soepele, goed instelbare slip en dat hij een beetje tegen een stootje kan.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Sieger

Dat zijn uitstekende 'bullet-proof' reels Frank. Ik vind de slip echt heel goed en prima in te stellen. Je kunt de slipplaten zelf nog anders monteren waardoor je deze naar je eigen idee in kunt stellen. Volgens mij zijn ze ook geschikt voor op het zoute, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Heb er een aantal die ik voor het snoekvissen gebruik (niet dat ik daar de slip voor nodig heb...), maar heb je ook voor het zalmvissen gebruikt (de 9-13 zelfde systeem).

Danielson maakte vroeger de reels voor Loop, tot er financiele toestanden kwamen....Tsja.  Loop gebruikt dit ontwerp nog steeds.


Sieger

wouter veuger

heel mooi reeltje.ik had hem ook al gezien,maar heb al diverse reels in deze klasse ,waaronder mijn loop evotec g4 7/9 ,dus zal me bij deze maar inhouden :)

Scaramouche

Thanks, dat zijn goede berichten. Denk dat ik dan mijn oude Okuma reel maar eens ga upgraden :-)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Marco B