Gastvissersdag Lure and Emerger 16-11-14

Started by Troutbuster, September 14, 2014, 19:10:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vende064

Bedankt jan en excuus aanvaard.
Mijn liefde voor Zeeland en voor mijn vis-club  heeft dit doen besluiten.
Ook jouw bijdrage aan het een en ander vraagt wel wat respect.

Einde verhaal.   aad V.

Koen

Het was inderdaad super en ik ben helaas blijven steken op 10 forel waarvan 1 bruine forel.  ;D Ik heb ze allemaal op de rooie en oranje buzzer gevangen, de meeste op de rooie en strak tegen de kant. Op sommige plekken leek het wel alsof ze in het riet opzoek naar voedsel waren. Menig aan de kant gevangen forel had riet/troep in zijn bek. Heerlijk sterke vis, prachtig water, mooie rustige locatie. Jammer dat het waarschijnlijk over is.

[attachment deleted by admin]

Koen


Twan

Ik heb dit ook heel even geprobeerd met een rode buzzers strak tegen de kant. 1 misser en eentje die wel bleef hangen :-) Had ik dat maar eerder geweten. lol


Koen

mjah, ik was in het begin met de zinklijn, maar er was veel oppervlakte activiteit, dus toch maar om geswitched. tjah, als je dan 3 vrij vlot achterelkaar aan vangt dan blijf je er toch maar bij he :) Moest wel zeggen dat ik meer succes had in de plekken waar geen andere belly boters aan het rond peddelen waren. De rustige stukjes zeg maar. Buzzeren vind ik leuk, maar had toch graag die beuken op je blobs gehad.

maurice

Jan, Ook al ben ik er nooit geweest maar heb wel genoten van de verslagen van de visdagen daar.
Bedankt voor de mooie dagen die je daar hebt mogen houden.
Dit is nou wat het forum speciaal maakt, mensen die dit soort dagen mogelijk maken.

::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::
::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo::
::bbq:: ::proost:: ::proost::