Ontmaagd :)

Started by HappyFisherman, February 08, 2011, 18:08:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vandaag moest het echt gebeuren! Afgelopen weken al een paar keer bijna snoek gevangen, maar verkeerd (of vergeten) aanslaan, te klein schepnet of geklooi wierp elke keer roet int eten. Een hele dag vrij en ook niks gepland dan alleen maar die ene vangen en dus ook de heeeeele dag gevist. Gisteravond al een route gepland om verschillende mooie stekkies en wateren uit te proberen. Onderweg naar m'n tweede stek (1e stroomde het veel te hard) kwam ik langs een bruggetje met een duiker er naast. Kan haast niet anders of daar moet wat liggen en direct de 1e worp al een knalharde aanbeet en hangen! Na een stuk of 3 runs kon ik dan eindelijk mijn allereerste snoek op de vlieg landen :)


Na een bakkie koffie verder gevist, 1 aanbeet gemist en na de gehele aardbol gevangen te hebben was ik m'n streamer en onderlijn kwijt. Ff nieuw spul gehaald in Ommen en op de markt m'n tweede visje gevangen (met kruiden). Doorgereden naar de vecht om het daar bij een stuw en vistrap te proberen, maar benedenstuws was ook door te harde stroming niet te vissen. Boven de stuw zag ik een kleine inlaat van een sloot en daar was m'n 1e aanbeet direct raak. Alles kwijt, sneller dan ik kon knipperen! M'n 30/00 draadje schoon doorgebeten :)

Vanmiddag nog 3 andere stekken afgelopen, maar geen beet meer gehad. Al met al toch van 9 tot 5 gevist en da's ook een werkdag HAHA.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Gefeliciteerd Bram... Mooie vis en lekker dat je hem/haar nu ook op de kant hebt gehad... ::top::

Op naar de volgende.. :D


Sieger

Marksman

Mooie snoek hoor. Toch fijn he af en toe niks doen.
Had vanmiddag ook niks te doen vond ik en ben er ook maar eens op uit gegaan, bij de derde worp al dook er een flinke snoek op maar miste.
Na twee uur heerlijk in de zon niks gevangen te hebben ben ik uiteindelijk in een zeer klein slootje gaan gooien met ongeveer 30 cm water,
Het resultaat was er dan ook naar, Een heel klein snoekje: 41 cm. Helaas camera vergeten dus geen foto.

Groet Erik.

vliegvisgek

netjes toch nog beloond voor het hare werken 8)

maurice

mooie vis bram,
ga zo door
::bbq:: ::proost:: ::proost::

harlin

Quote from: HappyFisherman on February 08, 2011, 18:08:22
Alles kwijt, sneller dan ik kon knipperen! M'n 30/00 draadje schoon doorgebeten :)
Heb je geen staal aan de onderkant zitten dan?

Toch een mooi beesje op de kant voor de eerste keer,
er zijn vissers die kleiner beginnen. ::fluiten::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

HappyFisherman

Had net nieuwe staaldraadjes gekocht! Dacht ff slim te zijn en kleintjes te kopen van 15cm ipv 30, zodat het niet zo snel zou kinken... HAP, alles weg :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

mooie waffel Bram

hahaha nou doe mij dit werk maar,ben ik wel mooi,maar zekers voldaan.
voor de baas moet je en dit is eigentijdse vermaak,of jing jang.

HappyFisherman

Bezige bij uitgehangen gisteravond. Het zijn geen koekjes, maar snoekjes :D

Vliegvissen is bevlogen vissen...