Meeste vis overboord.

Started by Beertje, March 27, 2013, 22:38:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Ik zat net naar nieuwsuur te kijken en daar werd getoond dat (volgens de logboeken)van de  op een dag gevangen vis,meer dan 300 ton,
er slechts 130 ton het ruim in ging. De rest ging dood!!!! overboord.Slechts de grootste vissen werd bewaard.Crimineel. ::ban:: ::ban:: ::ban::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rick

Ja kerel,  mensen zijn net sprinkhanen...  We strijken ergens neer, putten alle voorraden uit en dan moeten we weer verder zoeken...
Of het nu vis is of vlees, of (fossiele) brandstoffen...  Alles voor de mensheid...

catchem

Gelukkig gaan ze dit strafbaar stellen, nu maar hopen dat de visserij zich er aan gaat houden.


http://www.nu.nl/economie/3353170/eu-gaat-teruggooien-bijvangst-verbieden.html


Bone F

Laten we maar hopen dat de grondstoffen voor plastic erg duur worden kunnen ze dat gaan vangen ;D

vliegvisserdorian

Quote from: Bone F on March 28, 2013, 10:00:57
Laten we maar hopen dat de grondstoffen voor plastic erg duur worden kunnen ze dat gaan vangen ;D

Het meeste geld wordt al verdient met olie dus dat vangen ze al  ;D

catchem


jur606

laten ze straks de vissen ook met rust (alleen is tripje met de auto naar je visstek weer neit te betalen) ::wtf::
is ook nooit goed?

johannes

In noorse wateren zijn alle vissersboten verplicht om elke gevangen vis aan land te brengen een goede zaak vind ik

HappyFisherman

Vorig jaar een stuk van in Klootwijk aan Zee (geloof ik). Noorse vissers die over het quotum zitten moeten het zelfs op zee nog verhandelen. Prima zaak!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

eddy

zolang er niet op ieder schip een onafhankelijke controleur meegaat zal het helaas nooit uit te bannen zijn. van de verantwoordelijkheid van mensen hoef je het tegenwoordig niet meer te hebben.  :-X

Beertje

Eddy,goeie opmerking. ::agree::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.