bug

Started by gerrit, December 20, 2012, 19:28:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerrit

het is toch leuk spul dat bug off

Hilco

wat is dat dan voor rommel? epoxy hars? op het lijfje?

hendri

dat heb je mooi gemaakt gerrit!

marc

jammer helemaal niet netjes gebonden deze

gerrit

 marc@
zal die vis dat ook zien ;) ;D

maar sta open voor verbetering
dus laat maar horen
grrrrrrrrrrrr gerrit

gerrit


Ron

deze heb ik eerder gezien  ;D mooi gedaan Gerrit.

catchem


marc

#8
grt marc

Beertje

Ik vind dat wel goed van Marc,Een binder die z'n vliegen op het forum plaatst,moet deze kritiek kunnen verdragen.
Bovendien ga ik er vanuit dat de criticasters alleen maar opbouwende kritiek leveren,zodat de binder ervan kan leren.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gerrit

Marc @ bedankt voor je meening stel ik zeker op prijs  ;)
set me aan tot denken dat van rap rap is wel herken baar ::agree::
en dat ribben zal ik wat meer op leten maar het hoefen voor mij geen platjes tezijn om mee te vissen 8)
Bert@ zal het meer vis op leveren al die  torax onder water er mooi uit ziet? heb met dit soort vliegen
namelijk al wel vis gevangen

gerrit

Bert @ kan me wel vinden in je uitleg ::agree::

Beertje

Ik denk dat Gerrit dit patroon heeft gevolgd,klopt dat Gerrit??

http://www.flies-stepbystep.com/en_quill-nymph,829.html

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Dit zijn ook lastige dingen, ik ben niet zo'n binder en maak ook vliegen waar ik mee vis en heel veel binders zullen die vlieg nix vinden, maar hij vangt wel, is snel te binden en geeft mij het plezier van het vangen.
De andere kant is dat we vissen willen vangen met een immitatie van een bestaand insect of larve, maar er zijn zoveel vliegen die "nergens" op lijken neem bv de redtag.
ach dit soort dingen zal wel altijd discussie blijven opleveren. En er staan altijd weer leuke antwoorden bij.


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.


Beertje

Weerwolf,ik ben het met je eens wbt fantasie vliegen.Ook ik bind om te vissen en niet voor de show.Ik vang dan ook bijna al mijn vis aan zo'n fantasie vlieg.(in Nederland) En dat gaat uitstekend,al zeg ik het zelf.  ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gerrit


gerrit

Rob  ;D ::wtf:: eg niet licht er boven op komt door foto 8) ;D

Hilco

Ik zie ook wat stofjes op de bek van je vice zitten, dat kan dus echt niet ::ban::

Als je toch een foto plaatst neem dan de moeite om je vice te reinigen.

De vissen zien het niet , maar is kwestie van fatsoen naar ons toe.

* KLIK HIER *

Beertje

#19
AU GERRIT,dat doet zeer zoveel commentaar.Maar........als je er iets mee doet,wordt je vlieg steeds beter.aan de andere kant,,,,, geloof me...de vissen hebben het niet in de gaten dat het staartje naast de haaksteel zit.Dus voor het vangen zal het niets uit maken.Wat jij.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gerrit

Quote from: Rob van H. on December 21, 2012, 21:25:09
dan ga ik ff zeuren, zanniken en zeiken!!! ;D ;)

Je lijfje heb je zo te zien eerst taps gewikkeld, pas op het eind je koperdraad ingebonden (is nog zichtbaar onder de ribbing bovenop de rug) die had je gelijk in moeten binden en dan pas body opbouwen.

en ik blijf erbij dat het staartje aan de zijkant zit, laat maar een foto zien vanaf de bovenkant genomen!! :P :P
::) ::) ::houdoe::

gerrit

 Bert @ zalmvliegen binden is voor mij 2klassen te hoog  :-[ :'(
maar wat jij zegt jammer dat jan muisers hier niet meer op het forum is ::agree::

Beertje

Gerrit,Ik ben deze winter onderleiding van mijn maat Jaap Begonnen met het binden van full dress zalmvliegen.Geloof me,met het binden van deze Tamelijk moeilijke vliegen,komen er zoveel bind technieken in beeld dat je hierdoor andere vliegen ook beter gaat binden.
Wat je vooral leert is zorgvuldig binden,want je bind zoveel materiaal in dat je niet zo maar even een paar stappen terug kunt gaan.
Bovendien ,het is ook erg leuk om te doen.Als je iemand kan vinden die dit goed beheerst en het jou wil leren zou ik dat zeker doen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.