A&M bindhaken

Started by Erwin, September 30, 2012, 17:43:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erwin

Heeft iemand ervaring met de bindhaken van A&M?
Ze zijn erg goedkoop en ik ben benieuwd of iemand ze al heeft uitgeprobeerd.
Ik ben met name geinteresseerd in de droge vlieg haken en ben benieuwd of ze dun genoeg zijn.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

gijsie20

Hoi Erwin,

Zie nu je topic pas.

Ik heb een tijdje terug diverse haken besteld bij a&m. De nymph haken vind ik echt prima! De droge vlieg haken daarin tegen iets minder. Ik vond ze toch wat zwaar, ik heb daardoor toch stiekem weer wat Tiemco haken gehaald. Die bevallen mij persoonlijk beter. Maar goed je zou het zelf even kunnen proberen voor dat geld.
Hoop dat je er wat mee kunt.  :)

Groet Gijsbert

Erwin

Dank je Gijsbert, Ik was inderdaad benieuwd of de droge vlieg haken niet te zwaar zijn. Ik heb elders ook al eens goedkopere haken besteld en die vond ik toen ook te zwaar voor de droge vlieg.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Henkie

Heb de dry fly haken een tijdje terug ook in huis gehaald. Heb er nog niet mee gebonden of gevist. Maar inderdaad, ze zijn relatief dik.

vliegvisgek

voor nymphen en streamers prima haak ,maar voor droog de tiemco 102y toch een prima haak

Erwin

Dan weet ik genoeg. Thanx mannen!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Ron-O

Volgens mij is onze vliegvisgek niet zo'n droogvlieger ;D, maar meer een natte vliege ;Dr. ik heb de haken voor de droge en natte gekocht, maar ik heb er prachtige droge vliegen mee gemaakt, en werken perfect, doen wat ze moeten doen, en dat is vangen. wat mij betreft geen punt die haken van A&M. :) ;)

Gr, Ron.

Troutbuster

Die ervaring heb ik ook Ron.
In eerste instantie vond ik de droge vliegenhaak van A&M op het oog wat te zwaar en iets te dikdradig, maar ik heb er een haffeltje Iron Blue'tjes mee gemaakt en ze drijven, en nog beter, ze vangen prima!

Van mij mogen ze, de haken van A&M ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


vliegvisgek

Quote from: Ron-O on October 04, 2012, 15:48:45
Volgens mij is onze vliegvisgek niet zo'n droogvlieger ;D, maar meer een natte vliege ;Dr. ik heb de haken voor de droge en natte gekocht, maar ik heb er prachtige droge vliegen mee gemaakt, en werken perfect, doen wat ze moeten doen, en dat is vangen. wat mij betreft geen punt die haken van A&M. :) ;)

Gr, Ron.

ja zeker wel ron dan heb je het mis ;D ;D ;D maar ik houd het graag bij wat ik goed vind verander dan ook niet snel haken die ik gebruik zijn
fulling mill ,tiemco ,hayabusa en soms kamakatsu haken vandaar droog alleen tiemco haha heb de dozen prop vol voor denemarken
volgende week jesssssssss heerlijk  :D :D :D :D 

maar goed ieder zijn ding merk en prijs he ;)

Useless

Voor mij gewoon geen goedkope onbekende haken meer. Heb me een aantal jaren geleden ooit een keer laten verleiden om goedkope haken aan te schaffen van een hele bekende importeur. Ze bevielen in eerste instantie prima tot ik tijdens een buitenlandse trip op 1 dag twee 50+ forellen verspeelde door een uitgebogen haak. Heb daarna alle vliegen die ik met deze haken had gebonden weggefl...rd en alles opnieuw gebonden. Sindsdien hou ik het op de voor mij bekende merken die zich in de praktijk bewezen hebben.
Heb geen idee wat de kwaliteit van deze haken is maar ik ga het zeker niet uitproberen!

maurice

zijn goede haken, komen gewoon uit een hele grote doos TMC haken en worden dan weer door de jongens verpakt.
ben het wel eens met Jeroen dat de Y( speciaal voor de Japanse markt)  serie dunner is maar dat is dus ook een andere serie en type haak.
::bbq:: ::proost:: ::proost::