hardy elite special 9 foot aftma 5

Started by rinus21, October 31, 2012, 09:10:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rinus21

hierbij bied ik mijn splinternieuwe nooit gebruikte hardy elite special aan het gaat hier om een splinternieuw examplaar,
ik heb deze gekocht in duitsland met de intenties ermee te gaan vliegvissen maar het is er eigenlijk nooit van gekomen,
ivm met veel tijdgebrek bied ik nu dan tog mijn vlieghengel aan het gaat om een 9 foot hengel en is een aftma #5,
het prijskaartje hangt er nog aan en het plastic zit er nog om,
verder zit er een foudraal bij en een koker waar de vlieghengel inkan,
de vlieghengel is 3 delig, en koste 860 euro nieuw,
vraagprijs is 700 euro,
ben nieuw op dit forum dus weet nog niet hoe ik fotos kan toevoegen voor de fotos kan je ook gewoon even mailen mail ik ze door.

Gert

Heb je uberhaupt nooit gevliegvist Rinus?

Als dat zo is komt het bij mij nogal vreemd over. Hengel kopen van 860 Euro, en er nooit wat mee doen.

En ik zie de laatste tijd sowieso veel nieuwe forummers die zich blijkbaar alleen maar inschrijven om wat te verkopen. Als we daar nou mazzeltjes mee hebben is het mooi meegenomen, maar een hengel van 860 Euro nu voor 700, terwijl die nieuw in Engeland ook wel voor dat geld te koop is, denk niet dat er veel mensen op zitten te wachten.

Maar goed, welkom!

Groet,
Gert 

rinus21

ja heb vaker gevliegvist heb een shimano vliegvis hengel die heb ik vaak gebruikt en heb nog een goedkoop vliegvis hengeltje gebruikte ik vaak op de eemhof,
deze hengel heb ik gekocht in een opwelling en vind het gek gezegd zonde om er mee te vissen omdat het zo'n duure vlieghengel is, het klinkt raar maar is echt waar als je hem in het echt ziet geloof je ook wel dat die nooit gebruikt is, en ik vliegvis nu bijna helenmaal niet meer ivm echt zeer weinig tijd met me werk (zit voor me werk veel in het buitenland) en kan daarom de centjes best goed gebruike,
de 700 euro die ik er voor vroeg is gewoon een vraagprijs een goed bod is altijd welkom maar ik had er 860 voor betaald dus vond het wel een redelijke prijs 20% afschrijving in een half jaar tijd zonder gebruikt te zijn,
wist immers niet dat die in engeland te koop is nieuw voor 700.

rinus21


rinus21

#4
Hier een linkje naar marktplaats kan je de fotos bekijken,

http://link.marktplaats.nl/611253625




heb je link aangepast Rinus.


rinus21

dankjewel voor het aanpassen van de link (ben nieuw hier op het forum dus weet niet goed hoe alles werkt),
heb overigens gekeken over de vlieghengel in engeland kost idd iets minder daar maar kost nog steeds omgerekend 732€ en dan komt er nog ongeveer 45 euro aan verzendkosten bij en dan nog maar eens kijken of die geheel onbeschadigd aankomt,


mijn prijs is dus erg redenlijk voor een nieuwe hardy elite special (ongebruikt)650€

A{b}r{a}xa{s}

maakt niet uit dat er eens iets fout of minder handig gaat Rinus,
we doen hier niet zo snel moeilijk :)
't gaat om het delen van een passie, en niemand is te beroerd om de ander te helpen.
dat maakt het forum toch wel uniek moet ik zeggen :) :)  (of is dit nu reclame ?)

rinus21


rinus21


Forelletje

Ik wacht nog ff zakt €100 per dag !!!!!!wie weet  ;)

Richard

rinus21

Lager als dit gaat die niet anders hou ik um zelf staat niet in de weg vind 260€ genoeg afschrijving terwijl die nooit gebruikt is.

Gert

Ik denk dat dat ook het beste is, Rinus - zelf houden en er lekker mee vissen. Want eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat je het zonde vindt om er mee te vissen, en hem daarom maar met verlies verkoopt. Dat is pas zonde ;)
En ook al is de hengel nooit gebruikt, het blijft een tweedehands, waarbij het ook niet altijd vanzelfsprekend is dat de garantie zonder meer van kracht blijft (meestal niet volgens mij), en daarom zal het niet meevallen om de hengel zonder al te veel verlies weer te verkopen.
Dus: ga er lekker mee vissen - misschien wil je dan nooit meer anders. En anders is het daarna alsnog gewoon een tweedehands hengel. Maakt voor de meeste mensen die tweedehands kopen weinig uit of ie nou wel of niet gebruikt is mits die maar in goede staat verkeert. Je mag blij zijn als men er meer voor betaalt dan de helft van de nieuwprijs. Zo zit de markt nou eenmaal in elkaar.

Groet,
Gert   

vliegvisgek

ik herken dit kocht in een bevlieging een sage xi3 aftma 7 voor zeeforel heb er 1 x mee gevist en daarna ingeruild
nou dat kost geld kocht de hengel voor 730 euro en kreeg 400 inruil terug op een nieuwe van 630
maar goed ik gebruikte hem niet omdat ik medere 7 heb dus al met al zonde of gebruiken succes met je verkoop ;)