branden van vliegvis downloads

Started by bij, December 19, 2011, 20:05:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bij

Ik download diverse films over vliegvissen. Deze bestanden bestaan vaak uit een serie van *.ifo en *.vob bestanden. Weet iemand hoe ik van deze bestanden een film kan branden die ook op de dvd-recorder kan afspelen. Anders moet ik de films altijd op de pc kijen met behulp van VLC.
Wie kan mij helpen.

Beertje

Ik heb er niet zoveel verstand van,maar volgens mij kun je "vob" bestanden bewerken in een video bewerkings programma Zoal windows moviemaker (zit standaard in windows) of pinnacle: hiervan bestaat een gratis down te loaden light versie op internet. vanuit dit programa kunje ze dan gaan branden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt,of je in iedergeval je op weg heeft geholpen.

Beertje
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

vliegvisgek

met nero of met ashampoo daar brand ik alles mee soms met imgburn als iso bestand is als je het weet is heeeeel simpel :D

Flyselmeer

plak het volgende eens in de zoekbox van Google...

*.ifo en *.vob converter

Zie maar wat er allemaal is.
Nu even geen tijd voor...wordt het weer 1 uur voor ik m'n bed zie.

Of kijk op het vroegere "download.com" nu is dat (denk ik) "cnet".

Zoek voor dit soort zaken naar een "converter".  Is gewoon "van" -----> "naar".

kijk wel uit voor geldwolven! goed lezen.......... :'(

Groet,
Flyselmeer

Rossie69

shrink en img

nooit problemen mn neefie

mrproper


mrproper

en mocht het bestand nu een image file zijn .iso

dan kijk je hier even

http://www.binaries4all.nl/nero/image.php

bij

dank jullie wel voor de info. ga ik weer eens wat proberen komend weekend.

Gertjan

catchem

Ik heb de computer op de tv aangesloten, hoef ik nooit te branden en kan alles gewoon lekker op groot scherm op tv kijken, geluid gaat via de muziek instalatie. met twee kabeltjes en wat instellingen veranderen in 'configuratiescherm' kan je alles van je computerscherm naar de tv slepen en kijken.

HappyFisherman

Bij mij hangt er een harde schijf van 1TB aan de TV en die speelt bijna elk format automatisch af, ideaal ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisserdorian

bij mij stop ik gewoon een ubstick in me tv scheelt een hoop cdtjes, maar idd zoals hierboven al een paar keer genoemd gewoon nero gebruiken

jelle

Ik gebruik een mediaplayer, koste nog geen €100 en speeld de meeste films af.
Trouwen ifo en vob zijn onderdelen van een gewone DVD film
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens